2012-04-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Konstigt.. Kan man dra snygga tags sedan 2002 måste man väl kunna måla snyggt 2012?

Ett måste är det inte direkt.Kolla Mud från Bel.
Sen har det väl att göra med hur aktiv han varit och om han tex bara bombade förr i tiden osv.
Citera
2012-04-10, 22:47
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Ett måste är det inte direkt.Kolla Mud från Bel.
Sen har det väl att göra med hur aktiv han varit och om han tex bara bombade förr i tiden osv.
Nja, Inget måste. Han kanske tycker det är roligare att bomba, Och nyss börgade måla.
Citera
2012-04-10, 23:39
Medlem
Hej! vet inte om jag lägger detta rätt nu men bäst o prova innan ja startar ny tråd
Jo det är så att jag har en önskan om att någon duktig målare i linköpings trakten skulle vilja ta på sig att måla min baklucka på min cadillac.. låter konstigt kanske men det kommer bli ballt som fan.. vet på ett ungefär hur jag vill att de ska se ut. är det nån här som känner sig manad, eller som känner nån som kanske är sugen ?.. antar att det inte är varje dag nån ber om att få sin bil graffad :P men PMa mig om intresse finns. har ni nått tips hur man kommer i kontakt med målare om det inte skulle nappa här?

//sluggo
Citera
2012-04-11, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggo_69
Hej! vet inte om jag lägger detta rätt nu men bäst o prova innan ja startar ny tråd
Jo det är så att jag har en önskan om att någon duktig målare i linköpings trakten skulle vilja ta på sig att måla min baklucka på min cadillac.. låter konstigt kanske men det kommer bli ballt som fan.. vet på ett ungefär hur jag vill att de ska se ut. är det nån här som känner sig manad, eller som känner nån som kanske är sugen ?.. antar att det inte är varje dag nån ber om att få sin bil graffad :P men PMa mig om intresse finns. har ni nått tips hur man kommer i kontakt med målare om det inte skulle nappa här?

//sluggo

Du har PM!
Citera
2012-04-11, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
Vem äre som går runt och sätter upp bananer på staden? sjukt snyggt förövrigt! Har sätt att det finns i abisko och garnisionen

Apstadiet står som signatur iallafall.
Citera
2012-04-11, 16:55
Medlem
Pl0xans avatar
Citat:
Apstadiet står som signatur iallafall.

propps till han iaf, jävligt fett
Citera
2012-04-11, 19:43
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
Vem äre som går runt och sätter upp bananer på staden? sjukt snyggt förövrigt! Har sätt att det finns i abisko och garnisionen
Trädgårdstorget och gränden vid bokia är det enda jag har sett
Citera
2012-04-11, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Trädgårdstorget och gränden vid bokia är det enda jag har sett

Priso och bergsrondellen är två till.
Synd bara att urkassa snorungar som DSV tvunget ska dra sina fula tags på dom..

Finns en målning av dom på en Tumblr också, såg bra ut!
Citera
2012-04-12, 02:16
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Priso och bergsrondellen är två till.
Synd bara att urkassa snorungar som DSV tvunget ska dra sina fula tags på dom..

Finns en målning av dom på en Tumblr också, såg bra ut!
Jaså du, dom har jag inte sett..Länk?
Citera
2012-04-12, 21:58
Medlem
Grabbar!!

Idag ja va ute, kolla stan runt ikring... ! Såg detta : EN målning! " FTG " CREW?? Ni som vet graff i stan , säg till mej VEM?!?!? Detta hus miket fin, nu ful målad , av små barnet för bara graffiti fins hos folk ålder 12 minus.

Mvh ARG
Citera
2012-04-13, 00:10
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjunig
Grabbar!!

Idag ja va ute, kolla stan runt ikring... ! Såg detta : EN målning! " FTG " CREW?? Ni som vet graff i stan , säg till mej VEM?!?!? Detta hus miket fin, nu ful målad , av små barnet för bara graffiti fins hos folk ålder 12 minus.

Mvh ARG
Även om vi visste, tror du någon skulle säga det till dig eller?
Citera
2012-04-13, 19:25
Medlem
Pl0xans avatar
Såg en jävligt snygg banan på industrigatan nästan mittemot håkans gatukök! Jävlar va cool den var !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in