2011-12-01, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
Nej, inte sett nånting. Ditt crew kanske ?
okej,nej det är det är inte..
Citera
2011-12-01, 23:21
Medlem
Citat:
Du själv? En som bara bombar verkar det som? Har sett lite då och då. Fotolog har jag ingen aning om.

haha då skulle jag väl inte fråga efter personen? Är det en nykomling eller nyinflyttad mån tro? Ser ut att hajja flowet iaf, skulle vilja se lite målningar!
Citera
2011-12-01, 23:53
Medlem
deltaphases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
haha då skulle jag väl inte fråga efter personen? Är det en nykomling eller nyinflyttad mån tro? Ser ut att hajja flowet iaf, skulle vilja se lite målningar!

Som sagt: Personen verkar bomba mest. Nykomling tror jag inte då jag sett tags sen 04 ungefär men har inte sett så mycket, bara i perioder. Har bara sett 2-3 målningar allt som allt.

Såg rätt mycket tillsammans med tagen Minus runt den tiden, altså 04/05 typ.
Senast redigerad av deltaphase 2011-12-01 kl. 23:55.
Citera
2011-12-02, 01:15
Medlem
Citat:
Som sagt: Personen verkar bomba mest. Nykomling tror jag inte då jag sett tags sen 04 ungefär men har inte sett så mycket, bara i perioder. Har bara sett 2-3 målningar allt som allt.

Såg rätt mycket tillsammans med tagen Minus runt den tiden, altså 04/05 typ.

ah misstänkte att det var en äldre målare, syns på flowet tycker jag. Är det en nykomling så har han lärt sig sjukt snabbt! Vill fortfarande ha tag på den här personen, så om någon vet något, langa pm eller flog fredliga avsikter..
Citera
2011-12-02, 22:15
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
ah misstänkte att det var en äldre målare, syns på flowet tycker jag. Är det en nykomling så har han lärt sig sjukt snabbt! Vill fortfarande ha tag på den här personen, så om någon vet något, langa pm eller flog fredliga avsikter..
Han kan ju ha haft en annan tag innan,
Citera
2011-12-03, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Han kan ju ha haft en annan tag innan,

Har jag sagt något annat? Självklart kan det vara så!
Citera
2011-12-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasystemet
Faan att dom har rivit tannefors huset

Skönt, då slipper i alla fall ägaren till båten er rännandes där och klottra på den.
Idioter.

Angående Doler, sedan han först nämndes här i tråden tycker jag mig se han mer och mer.
Senast redigerad av quetal 2011-12-03 kl. 23:20.
Citera
2011-12-04, 00:33
Medlem
deltaphases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toocser
okej,nej det är det är inte..

Såg faktiskt en hel del Yum-tags igår och idag. På olika platser.
Citera
2011-12-04, 03:15
Medlem
Citat:
Såg faktiskt en hel del Yum-tags igår och idag. På olika platser.

yum håller kvalité! dom har en kromare på en linjevägg precis vid tanneforshuset, och på väg mot skäggetorp finns det mycket fina tags..

Doler är fan överallt förutom i city?
Citera
2011-12-04, 10:53
Medlem
deltaphases avatar
Citat:
yum håller kvalité! dom har en kromare på en linjevägg precis vid tanneforshuset, och på väg mot skäggetorp finns det mycket fina tags..

Doler är fan överallt förutom i city?

Ok. Känns som några som gjort ett besök i staden, eller är det ett nytt crew?

Hm, tycker det känns väldigt tomt och mycket är buffat utanför stan så trevligt att nån kör utanför centrum. Men han verkar gilla att klättra och köra högt upp. Såg en tag jäkligt högt upp på ett bostadshus på vasavägen samt en på gatan i stan där corren ligger ungefär, även den högt upp.
Citera
2011-12-04, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Skönt, då slipper i alla fall ägaren till båten er rännandes där och klottra på den.
Idioter.

Angående Doler, sedan han först nämndes här i tråden tycker jag mig se han mer och mer.
skönt?det var hur många feta målningar där,alltid synd när dom river fames..skit i den gubben med båten han kunde bara drat där ifrån om han inte ville ha tags på den..har aldrig sett tagsen så vet inte om det var helt bombat me dom.
Citera
2011-12-04, 12:41
Medlem
Citat:
Ok. Känns som några som gjort ett besök i staden, eller är det ett nytt crew?

Hm, tycker det känns väldigt tomt och mycket är buffat utanför stan så trevligt att nån kör utanför centrum. Men han verkar gilla att klättra och köra högt upp. Såg en tag jäkligt högt upp på ett bostadshus på vasavägen samt en på gatan i stan där corren ligger ungefär, även den högt upp.
dom hade kört på varje busshållplats i ekh..och hur är det med rån/ronas dom/han hade röjjt en hel natt för ungefär en månads sen från ekh-stan.sen har ja inte sett mer av dom/han sen dess.såg att tsd hade kört i stan för ett tag sen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in