2011-07-23, 12:55
Medlem
BlueChromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spaderfjorton
Sorry, glömde 8e Graffiti-forum Budet:
"Du skall icke hava roligt, driva gäck på din egen bekostnad eller ironisera för komplext (KUK och FITTA är däremot ok.)"
Fatttar inte det roliga i att skriva att de va zappo, när alla ser att det står noir
Citera
2011-07-23, 14:40
Medlem
BlueChromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pe.Wahlgren
Ingem behöver ens "tjalla" polisen kan läsa själva!
Och vad tror du dom får fram av det?
Citera
2011-07-23, 16:33
Medlem
Attjagorkars avatar
Vilka håller norrköping just nu?
Citera
2011-07-25, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Vilka håller norrköping just nu?

Vad jag hört/sett så har de flesta lagt klottrandet på hyllan eller flyttat. Det är bara ett fåtal kvar som kör regelbundet, förutom de som kör gods då och då så är det nog bara Ehnor som syns? Och några kids som håller i, får väl hoppas dom fortsätter för annars kommer inte nkpg ha en ända målare kvar om några år

Konstigt att den staden som alltid haft så mycket målare knappt har några nu, lkpg däremot verkar ha oändligt med upcomings och en hel del gamla rävar!
Citera
2011-08-04, 19:25
Medlem
BlueChromes avatar
Här va det ett jävla tryck mot "Noir" och "Cosb" ser jag.. förklara gjärna varför- bor i linköping och ser Cosb och noir tags / throwies dagligen, inte är dom väl toys
Citera
2011-08-04, 21:01
Medlem
VoNRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChrome
Här va det ett jävla tryck mot "Noir" och "Cosb" ser jag.. förklara gjärna varför- bor i linköping och ser Cosb och noir tags / throwies dagligen, inte är dom väl toys
Tjena Noir!
Citera
2011-08-04, 22:18
Medlem
-abloys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChrome
Någon postade en bild på någon Kosb-tag? Den var inte vacker... låter som att du är någon av dessa noir eller cosb?

http://img59.imageshack.us/img59/5743/namnlsac.jpg
Citera
2011-08-04, 22:35
Medlem
BlueChromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -abloy
Någon postade en bild på någon Kosb-tag? Den var inte vacker... låter som att du är någon av dessa noir eller cosb?

http://img59.imageshack.us/img59/5743/namnlsac.jpg

ae faktiskt inte men dom eju inte kasssa, tagen kke inte va så vacker men de finns annat dom gjort som e bra mckt bättre än d
Citera
2011-08-04, 22:37
Medlem
BlueChromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoNRambo
Tjena Noir!

inte är väl jag noir? försöker bara försvara lite linköpings målare
Citera
2011-08-08, 22:36
Medlem
deltaphases avatar
Såg en CWS av Mone och Cerr igår på Östgötan.

Sen när jag skulle gå under spåret så såg jag att några cws och monetags hade blivit kryssade av M2S. Nån som vet anledning?

Tänkte lite på häromdagen när jag var ute vilken den äldsta tagen/målningen i Linköping som fortfarande sitter kvar. Någon som har några gissningar på det?
Citera
2011-08-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deltaphase
Såg en CWS av Mone och Cerr igår på Östgötan.

Sen när jag skulle gå under spåret så såg jag att några cws och monetags hade blivit kryssade av M2S. Nån som vet anledning?

Tänkte lite på häromdagen när jag var ute vilken den äldsta tagen/målningen i Linköping som fortfarande sitter kvar. Någon som har några gissningar på det?

Ingen bild?

Det äldsta jag sett är en del OHS från 98,målningar.

Snopp,Vip,Pirrig,Puh är nog det äldsta tagsen jag sett efter vad jag läst här.
Cagos kan man också se lite överallt i Östergötland,även sett en del i Småland.
Citera
2011-08-09, 00:48
Medlem
deltaphases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Ingen bild?

Det äldsta jag sett är en del OHS från 98,målningar.

Snopp,Vip,Pirrig,Puh är nog det äldsta tagsen jag sett efter vad jag läst här.
Cagos kan man också se lite överallt i Östergötland,även sett en del i Småland.

Tyvärr så hade jag varken mobil eller kamera på mig då.

Snopp har jag sett utåt skäggetorp eller ryd, på nåt elskåp eller på nåt broräcke har jag för mig, vet dock inte om de är kvar. Pirrig har jag endast sett på de där lilla trähuset/elhuset rakt över vägen vid Statoil (Djurgårsgatan). De andra tror jag inte att jag har sett. Konstigt att Pirrigtagen har fått sitta kvar så länge, medans andra försvinner mycket mycket snabbare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in