2007-10-12, 20:46
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeekAndDestroy
Joo, men bara när jag varit singel.

Ah, jag tänkte lite fel
Citera
2007-10-12, 20:58
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tapir
Livet är för kort för att se hinder, jag tycker man skall ta tillfällen när dom ges. I morgon kan det vara för sent.

Nja, inte när det gäller min svärmor
Citera
2007-10-12, 21:02
Medlem
SeekAndDestroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Ah, jag tänkte lite fel
De är okej, de får man göra
Citera
2007-10-12, 21:03
Medlem
joxxxys avatar
Citat:
Men nog förekommer det.. och då undrar man ju är de de yttersta tabut?
Skulle ni kunna OM hon/han va snygg?

skulle aldrig i helvetet sätta på mina svärsöner... (inte ens om dom va heta som satan) skulle då hellre bli ruskigt förbannad...

Jag tycker att det låter ruggigt fel. För killens del: Förutom att vara otrogen så är han det med med frugans morsa (salt i såret eller?) För svärmors del: Blod är tjockare än vatten.

Skulle aldrig röra svärmor hur porrig hon än må vara.
Citera
2007-10-15, 09:15
Medlem
En fd jobbarkompis till mig träffade sin sambo efter att knullat med hennes morsa. Efter två-tre helger där han varit hemma hos kvinnan som var i 40-års åldern (han var 30) så bytte han säng efter en vinkväll och tjejens (då 19) morsa hade inga problem med det. Hon hade ju lärt känna honom och visste vad han gick för, både i sängen och socialt.

Men, nu kommer vi till det intressanta; killen var väldigt förtjust att ta sina tjejer i tvåan vilket han även utövade med morsan. Så med andra ord, när hon utan vidare tyckte att det var okej att killen bytte till dottern så visste morsan att dottern skulle få smaka på detta. Jag vet ifan om jag hade velat att min dotter skulle få det i tvåan...

Nu, sex år senare, är de så vitt jag vet fortfarande tillsammans.
Citera
2007-10-15, 13:58
Medlem
Tant Pols avatar
Min mor skulle ju få en stor fet spark ut ur mitt liv om hon hade haft sex med min sambo. Min sambo hade fått detsamma.

Och tanken på min svärfar, får ju fittan att bli torrare än en öken. Vill ju inte ens tänka på att han och svärmor skulle ha sex... de är ju så ofräscha båda två...
Citera
2007-10-15, 14:38
Medlem
C.A.Tls avatar
Jag skulle inte tacka nej
Citera
2007-10-15, 15:21
Medlem
Sotarmurres avatar
Ifall jag skulle hata min flickvän och ville bli av med henne och samtidigt förstöra hennes liv skulle jag kunna överväga att ha sex med min svärmor.

Förutom det så ser jag INGEN som helst anledning att göra något så extremt puckat.
Citera
2007-10-15, 15:46
Medlem
Germinators avatar
Moral vs Lust alltså, intressant fråga. Ransakar jag mig själv så är det grymt häftigt och därför mer upphetsande, men man måste kunna se sig själv i spegeln och kunna säga "jag älskar dig" utan att ha något såndant i baktankarna till personen man (antagligen) ska spendera resten av sitt liv med.

Säger som sotarmurre, skulle det komma fram hon typ mördat en familjmedlem för att kunna sno deras pengar så visst. Men aldrig annars (...hoppas jag, det är som rysk roulette när man tänker för mycket med kuken)
Citera
2007-10-15, 16:04
Medlem
vissa tankar och fantasier bör fortsätta vara just såna, fantasier!. Visst hon kan vara hur helt jäkla underbara som helst, långt hår, fasta bröst (eller relativt fasta bröst i just den benämningen )som man bara vill trycka ansiktet i och gosa med hela dagarna långa. Men som sagt, vissa saker bör man behålla som dem är och aldrig realitisera. Hur underbart det än verkar vara i tanken, så finns det nog saker som aldrig bör tas längre, och tror just det här råkar hamna just under den kategorin
Citera
2007-10-15, 19:25
Medlem
Kojaks avatar
Jag har en kompis som har gjort det, det var ganska många år sedan och min kompis och hans dåvarande tjej är separerade sedan länge.
Men han berättade att vid några tillfällen, efter att dom hade varit på fest hos hennes föräldrar, hade sex med hennes mamma.
Alla andra ovetande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in