Citat:
Tack för att du bekräftar vad novus4212 har förmedlat och tack även för frimärkstipset!
Sörbyn lät intressant, googlade och man kan tydligen lära sig bli mjölkbonde där men det kan det vara värt om det finns en chans att sköta bolagsärenden etc.
Jag har en större affär i England som jag håller på att ro iland och min plan var att få den klar innan jag skulle inställa mig men nu iom Corona helvetet och Englands Lockdown har allt dragit ut på tiden och det kan innebära att allt slutar med pannkaka såvida jag inte lyckas med att få uppskov med inställelsen. Antar att KV skiter i mina affärer i utlandet så därför undrar jag om du eller någon annan råkar ha något tips på vad som skulle kunna vara ett framgångsrikt skäl för att beviljas ett uppskov?
Då dessa beslut ej är offentliga är det svårt att "läsa in sig" varför det vore intressant att höra från någon som lyckats med att få uppskov eller känner till någon som fått det.
Sörbyn lät intressant, googlade och man kan tydligen lära sig bli mjölkbonde där men det kan det vara värt om det finns en chans att sköta bolagsärenden etc.
Jag har en större affär i England som jag håller på att ro iland och min plan var att få den klar innan jag skulle inställa mig men nu iom Corona helvetet och Englands Lockdown har allt dragit ut på tiden och det kan innebära att allt slutar med pannkaka såvida jag inte lyckas med att få uppskov med inställelsen. Antar att KV skiter i mina affärer i utlandet så därför undrar jag om du eller någon annan råkar ha något tips på vad som skulle kunna vara ett framgångsrikt skäl för att beviljas ett uppskov?
Då dessa beslut ej är offentliga är det svårt att "läsa in sig" varför det vore intressant att höra från någon som lyckats med att få uppskov eller känner till någon som fått det.
Yes drar ett pm när du kan ta emot .
Men just uppskov kan du få vid jobb / utbildning m m ( i min mening är att avsluta affärer ett skäl nog men veckor kan du skjuta upp det utan problem bara säga att du är sjuk o hostar o är allmänt sjuk för är stopp för egen inställelse just nu 😁 pga Corona 😂 annars är de sjukdom i allmänhet , eller ta dig till nåt land som har lockdown o förklara fint . Ja tar mig inte härifrån alls så kriminalvården kan skicka en helikopter
Men har du fått beslutet nyligen så de går o överklaga placeringen ? Isåfall sök dig till sörbyn 👍 där har du en mindre chans att lyckas driva de minimalt . Bättre än inget iallafall
. Tänker att man ju måste ha hur mycket tid som helst att röra på fläsket jämfört med hur jag har det nu.