Citat:
Ursprungligen postat av
MollysLips
Thc, amfetamin, morfin, metamfetamin, benso, kokain, sub, extacy, metadon, tramadol och numera även spice. Kan även kolla annat vid misstanke, tex doping.
Tack för ditt svar MollyLips, det verkligen uppskattas, Kommer med några följdfrågor om du orkar ta dig tid att svara även på dessa, men jaha, då är det sista dagen nu ikväll för spice också då, för det trodde jag inte i min vildaste fantasi att de testade.
Då har jag en följdfråga, jag både vill och behöver ha något att lugna mina nervern nu sista dagarna, vad skulle hända om jag hade xanor i blodet och erkände det direkt när jag kom in och förklarade att jag hade haft panikångest-attacker senaste dagarna nu innan anstalten på grund av att jag varit livrädd inför detta och klarade inte av julfirande med familjen utan att få psykbryt.. inte heller har jag kunnat sova en sekund den senaste veckan... men innan dess har jag varit ren sen jag torskade för.... har även pissat negativt hela tiden där imellan via beroendevård (inte så länge, men ja något halvår iaf).
(Låter säkert som pundar bortförklaringar, men det är psykiskt påfrestande att invänta ett straff och med ångest och sömnproblem sedan innan gör det inte saken lättare)
Tänkte mest, jag vill inte riskera att bli flyttad till en klass 2:a nu när jag turligt nog får komma til klass 3 innan jag ens hunnit komma innan för dörrarna. Om det leder till att jag får pissa lite på anstalten är det inte hela världen, jag planerar inte att fortsätta ta droger när jag kommer ut så det kanske bara är bra för mig..
Nästa alternativ är att säga att jag tog de utomlands, men känns bara onödigt att komma dit och börja dra massa lögner direkt, känns som ni som jobbar med det snarare bör uppskatta någon som kom in och va rak och ärlig..
Men en saker är säker, en klass 2:a vill jag verkligen inte till
Har läst en hel del inlägg från dig och som jag förstått det jobbar du på klass 3 anstalt?
Hur är stämningen på en klass 3a? tänker mest mellan intagna och "plitar" ? för har fått lite uppfattningen att det är mycket hat mellan de olika parterna, och det känns för mig bara efterblivet och onödigt att göra tiden där inne jobbigare än den behöver vara. visst som många i tråden nämnt att "plitar" jävlas då är det inte så konstigt att det blir "vi mot dom" men ser det verkligen ut så på en klass 3a?
För är inte direkt så sugen på att spela allan ballan under tiden där inne, och är en "plit" trevlig mot mig ligger det i min natur att vara trevlig tillbaka, simple as that.
och som jag läste någon sida bak att man skulle få stryk för sånt, låter ju helt sjukt
för tiden jag satt häktad träffade jag många "plitar" och då var det inte en ända som var otrevlig mot mig,
Till sist, lite dum fråga, vad vill ni bli kallade när man tilltalar er? jag antar att plit är nedlåtande? tilltalar man er med namn eller hur funkar det