2007-10-08, 14:38
Medlem
Knullkungens avatar
Får man det?
Citera
2007-10-08, 14:40
Bannlyst
ähh.. det var dumt, jag borde veta bättre..
Citera
2007-10-08, 15:09
Medlem
tjaboooos avatar
Spontant känns de som trams, det har ju inget värde då spermierna inte lever såpass länge.
Citera
2007-10-08, 15:11
Medlem
micaeles avatar
Prova. Vad kan hända? Hittar du någon som vill ha har det ju säkert kommit till gagn.
Citera
2007-10-08, 15:14
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vad kan hända?
Okänd kvinna kräver ekonomiskt stöd för barn
Skämt osidå men är väl inte helt omöjligt att de skulle kunna användas för att sätta dit TS för nåt mindre roligt brott.
Citera
2007-10-08, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Okänd kvinna kräver ekonomiskt stöd för barn
Skämt osidå men är väl inte helt omöjligt att de skulle kunna användas för att sätta dit TS för nåt mindre roligt brott.
Visst, claima underhåll av ett fb-nick.. lycka till familjerätt säger jag bara..

Annars kan väl vad som helst hända.. Kvinnan kan få TS HIV-smitta, ett negerbarn, TS kan fällas för DNA som hittats på hans våldtäktsoffer.. Men den troligaste baktanken han har är nog att han tror han hittat på ett sätt att förlora svendomen när allt annat misslyckats, han vill nog inte donera till insemination utan direktinjection, som de flesta andra som tror spermadonation betyder.. inte det vanliga runket med enda skillnaden att man ska träffa en burk..
Citera
2007-10-08, 16:08
Medlem
Jag har skänkt bort både foliehattar och dödhud utan problem så lite manssaft borde inte vara något regelbrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in