2007-10-02, 13:07
Bannlyst
Det där har ingenting alls med politik att göra. Jag har f.ö. också skitit ner mig i samband med ap-fylla. Då har jag (under svår påverkan av ångest) själv fått sanera.

Betalade vi skattebetalare notan för bajs-incidenten?

Visst är det fult av SSU:aren. Men jag är ändå helt övertygad om att ALLA MODERATER ÄR ELITISTER, eftersom det ingår i deras ideologi.
Citera
2007-10-02, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Det där har ingenting alls med politik att göra. Jag har f.ö. också skitit ner mig i samband med ap-fylla. Då har jag (under svår påverkan av ångest) själv fått sanera.

Visst är det fult av SSU:aren. Men jag är ändå helt övertygad om att ALLA MODERATER ÄR ELITISTER, eftersom det ingår i deras ideologi.

Detta var SSU-toppar, vuxna människor, på betald utbildning i bryssel. De var där som representanter för de svenska unga socialdemokraterna. Att de bajsar ner ett hotellrum och låter pigan städa upp deras skit (bokstavligen) för 20spänn per man. Du ser inte hyckleriet, svineriet och olämpligheten i uppförandet?

Eller vänta lite.. När jag tänker efter representerar de ju sossar ganska bra..
Citera
2007-10-02, 13:17
Medlem
ayanamiis avatar
Citat:

Det är just det som är problemet. SSU talar om att man inte ska ha städare och liknande, medans moderater inte ser något fel i detta.
Citera
2007-10-02, 13:21
Medlem
Accipiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knightone
Nästa grej ligger i loppet...

http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=125696

Vem? D***d M****n?
Citera
2007-10-02, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Du ser inte hyckleriet, svineriet och olämpligheten i uppförandet?
Naturligtvis är det väldigt illa.

Men nu befinner vi oss på Fb. Det betyder dels att jag inte kan räkna med att detta ens hänt, dels att jag kan räkna med att en liknande händelse involverande MUF:are INTE skulle nå Fb, och om den gjorde det, skulle tråden snabbt dö ut.

Dessutom så är jag den enda på Fb som kan kallas socialliberal, därför måste jag uttala mig i dessa mobba-vänstern-trådar. Risken finns annars att alla fjortisar som läser Fb tror att ni är verkliga.
Citera
2007-10-02, 13:24
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:

Skulle tro att det är alla solidariska LO-Anslutna som betalar skiten.
Fast det är ju solidariska och vana att betala för alla suparesor deras fack arrangerar.

Fotnot: Jo, jag har supit på moderaternas konto ett antal gånger
Citera
2007-10-02, 13:26
Medlem
Citat:
Naturligtvis är det väldigt illa.

Men nu befinner vi oss på Fb. Det betyder dels att jag inte kan räkna med att detta ens hänt, dels att jag kan räkna med att en liknande händelse involverande MUF:are INTE skulle nå Fb, och om den gjorde det, skulle tråden snabbt dö ut.

Dessutom så är jag den enda på Fb som kan kallas socialliberal, därför måste jag uttala mig i dessa mobba-vänstern-trådar. Risken finns annars att alla fjortisar som läser Fb tror att ni är verkliga.

Aha. Huvudsaken är att du kan vara på tvärs oavsett om du har rätt eller fel?

Även du, min vän, representerar vänstern på ett mycket bra sätt.
Citera
2007-10-02, 13:26
Medlem
Jag tycker Evolute faktiskt tar upp en viktig aspekt i detta fall. Dom kletade ner saker i bajset, vilket tyder på mental sjukdom.

Nu skall det i sanningens namn sägas att liknande saker har hänt när MUF hade fester i Lund (ölflaska upptryckt i röven på halft avsvimmad herre).

Naturligtvis skall de skyldiga ställas på närmast torg, och smetas ner i bajs.
Citera
2007-10-02, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Aha. Huvudsaken är att du kan vara på tvärs oavsett om du har rätt eller fel?

Även du, min vän, representerar vänstern på ett mycket bra sätt.
Så du menar... vad menar du? Att det vore bättre om jag försökte vinkla vänsterns företaganden negativt även jag? Så att jag inte är så vänster?

Jag är inte din vän.
Citera
2007-10-02, 13:30
Medlem
TrialByErrors avatar
Citat:
Supa och politik hör ihop, att de dessutom har de dåliga omdömet att inte avhålla sig från dylik svinfylla när de är på sponsrad utbildningsresa som ett led i förtroendeuppdrag anser jag vara väldigt dålig stil och påvisar ett synnerligen stort dåligt omdöme.

Citat:
Har SSU betalat tillbaka skattemedlen som de tillskansat sig olagligen? Annars är risken överhängande att det är vi skattebetalare som i slutändan stått för notan. Antagligen har de även representerat alkoholen.

Citat:
Hur menar du att det ingår i deras ideologi, du är välkommen att utveckla detta mer om du vill, däremot så relativiserar du, nu diskuteras SSU och deras partifunktionärers dåliga omdöme, vill du diskutera MUF får du nog vänta tills dess att de gör bort sig på detta sätt, allt annat är rökridåer för att förminska deras skuld.
Citera
2007-10-02, 13:34
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl Fredrik
socialdemokraterna i ett nötskal. borde de inte torka sin egen skit då de är emot pigor?

En del av den politiska adelns vardag.
Att låta andra ta hand om skiten!
Man får vad man röstar på!
Tror faktiskt att de får poäng efter vad dom gör, och skiten de vräkte ur sig, visar bara på förakt.
Undrar vad dom har för poängskalor?
Citera
2007-10-02, 13:37
Medlem
Citat:
Det där har ingenting alls med politik att göra...
Värst av allt som jag skrev på förra sidan är hur politiken går före allt annat. Säkert ingen skillnad i andra politiska led dock.

Inte bajset som äcklar mig mest, det är hanterandet av situationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in