Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Det där har ingenting alls med politik att göra. Jag har f.ö. också skitit ner mig i samband med ap-fylla. Då har jag (under svår påverkan av ångest) själv fått sanera.
Supa och politik hör ihop, att de dessutom har de dåliga omdömet att inte avhålla sig från dylik svinfylla när de är på sponsrad utbildningsresa som ett led i förtroendeuppdrag anser jag vara väldigt dålig stil och påvisar ett synnerligen stort dåligt omdöme.
Citat:
Betalade vi skattebetalare notan för bajs-incidenten?
Har SSU betalat tillbaka skattemedlen som de tillskansat sig olagligen? Annars är risken överhängande att det är vi skattebetalare som i slutändan stått för notan. Antagligen har de även representerat alkoholen.
Citat:
Visst är det fult av SSU:aren. Men jag är ändå helt övertygad om att ALLA MODERATER ÄR ELITISTER, eftersom det ingår i deras ideologi.
Hur menar du att det ingår i deras ideologi, du är välkommen att utveckla detta mer om du vill, däremot så relativiserar du, nu diskuteras SSU och deras partifunktionärers dåliga omdöme, vill du diskutera MUF får du nog vänta tills dess att de gör bort sig på detta sätt, allt annat är rökridåer för att förminska deras skuld.