2007-10-01, 22:23
Bannlyst
Jag la just märke till något, av ren slump, som jag aldrig lagt märke till förut!

om man dubbelklickar på samma rad som namnet på en tråd man skapat, så kan man editera tråd-namnet utan att öppna tråden och trycka på "Edit", eller det kanske står ändra?

Har det alltid varit så och jag har bara missat det, eller fixade ni det när ni fixade i söndags?

Mvh// Korpsvart
Citera
2007-10-01, 23:06
Moderator
tobess avatar
Inte alltid varit så, men väldigt länge. Den funktionen kom nog till vid senaste större forumuppgraderingen (tror jag) och det börjar bli en stund sen dess..
Citera
2007-10-01, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Inte alltid varit så, men väldigt länge. Den funktionen kom nog till vid senaste större forumuppgraderingen (tror jag) och det börjar bli en stund sen dess..
Aha, så pass.

En trevlig liten funktion iaf, inte så nödvändig, men vafan!
Citera
2007-10-02, 04:06
Medlem
Sgt John Keels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpsvart
Aha, så pass.

En trevlig liten funktion iaf, inte så nödvändig, men vafan!

I samma vBulletinversion kom inlineredigering och multicitatsfunktioner… vad hände med dem? Misstänker att funktionen att låsa tråden med ett dubbelklick på trådikonen också kom då men det har ju inte vi alltförstor glädje av.

/Adrian
Citera
2007-10-02, 04:13
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt John Keel
I samma vBulletinversion kom inlineredigering och multicitatsfunktioner… vad hände med dem? Misstänker att funktionen att låsa tråden med ett dubbelklick på trådikonen också kom då men det har ju inte vi alltförstor glädje av.

/Adrian

Det där med att man kunde låsa tråden med ett dubbelklick var jag inte ens medveten om - men det fungerade tydligen

Iofs har det inte så stor nytta för någon då man dels aldrig låser en tråd utan att läsa igenom den, dels att sätter till ett meddelande om man låser den här på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in