2007-10-01, 08:16
Medlem
Parkers avatar
Jag försöker så gott jag kan.
Citera
2007-10-01, 08:20
Medlem
Nu har ni chansen brudar! 35 år och alltid glad! Klicka på länken i signaturen för att se bild på mig!

Allvarligt, jag tror att det finns en massa par som funnit varandra på FB.
Hur många FB-bebisar finns det?
Citera
2007-10-01, 09:29
Medlem
Koolaids avatar
Inte partner då sådan finns, men några väldigt trevliga icke-penisbärande som jag pratar med en del.

Så detta blev väl OT då kanske
Citera
2007-10-01, 15:46
Medlem
DennisOlofs avatar
Kan ju inte varit många som träffats via FB med syftet att bli ett par.

Däremot skulle jag kunna tänka mig att folk här kanske träffar andra som tycker om samma saker, intressen osv. Men så har det varit i alla tider och långt innan Internet fanns.
Citera
2007-10-01, 23:32
Medlem
euphorias avatar
Har träffat många FBare här alla av manliga könet endast dock, kanske inte finns så många flickor här med samma intressen som jag?

Jag är straight btw så Pm från kvinnor uppskattas mer än av män
Citera
2007-10-06, 21:04
Medlem
Grooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alice underland
jag och min kille har varit ihop i två , lyckliga och glada. Vi träffades via fb.

Jag tvekar på att du gjorde det, med din bitterhet/negativa inställning...
Citera
2007-10-07, 07:23
Medlem
Bunnys avatar
Jag träffade min förra tjej på nätet, dock inte FB. Men har en trevlig kontakt från FB på min MSN.
Citera
2007-10-07, 09:56
Medlem
Baalzamons avatar
Skall man ragga tjejer på flashback skall man nog rikta in sig på nykomlingarna. När dom varit här ett tag blir dom helt förstörda
Citera
2007-10-07, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baalzamon
Skall man ragga tjejer på flashback skall man nog rikta in sig på nykomlingarna. När dom varit här ett tag blir dom helt förstörda

Dagens sanning
Citera
2007-10-07, 19:01
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonia
Dagens sanning
Ja. Det hade han rätt i

Så förnumsig. Känns så rätt.
Citera
2007-10-08, 05:11
Medlem
En fruktpizzas avatar
Svar direkt!

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag har ingen erfarenhet av chatsidor eller kontaktforum, men jag undrar hur Flashback fungerar som "matchmaker"?

Hur man än vänder och vrider på det så utbyter man väldigt mycket åsikter och en del visar bilder på hur de ser ut.
Om jag hade varit singel skulle det ha funnits en del damer här på FB som jag skulle ha varit väldigt nyfiken på.
Hur ser det ut för er, har ni träffat någon som ni har lärt känna här på FB?

Japp, ett par honor har jag allt busat till det med härifrån! Däremot så blev det inte något långvarigt...

Inte mera än några "trevliga" möten med dessa två olika FB-donnor med andra ord...

Min nuvarande - och helt ljuvliga - hona träffade jag faktiskt på www.7ehimlen.se

Ni andra, lycka till!

.
Citera
2007-10-08, 05:34
Medlem
Psyko Dads avatar
Lite OT men jag har aldrig trott på att man kan fastna för ngn man bara chattar med på nätet. Men två av mina väninnor spelade WoW. Nu bor den ena i Usa gift & happy. Den andra mötte en kille som hon hade lite kul med.
Så att möta ngn på nätet fungerar tydligen.
Fast jag föredra nog att möta personen ganska raskt så man vet om det verkligen finns attraktion irl också.
Men inget är omöjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in