2007-09-29, 22:24
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Hur i hela världen har man tänkt här på FB när man beslutade att alla youtube-klipp ska postas i en och samma tråd? Är det inte filmens innehåll som borde avgöra var den ska hamna? Film är ju liksom bara ännu ett medie. Det är ju samma som om man skulle ha "alla jpeg-bilder postas i denna tråd". Är ju omöjligt att diskutera innehållet i nån utav filmerna, eftersom det konstant postas nya filmer. Så hur fan tänkte ni?
Citera
2007-09-29, 22:32
Medlem
Det var ju kanske så att humorforumet och länktips bokstavligen svämmade över av mer eller mindre roliga youtube-filmer?

Men vad vet jag...
Citera
2007-09-29, 22:34
Moderator
impieteers avatar
Hej,
jag antar att det är tråden i Länktips du syftar på?
http://www.flashback.org/showthread.php?t=404795

Jag är visserligen moderator där, men "den stora youtubetråden" infördes före min tid, så jag vet inte exakt hur tongångarna gick då. Jag tror däremot att forumet översvämmades av trådar där första inlägget enbart var en länk till en rolig film på Youtube, alltså vare sig en ordentligt diskussionsstart eller ett egentligt tips om en intressant hemsida. För att inte slänga alla dessa trådar så samlades de istället i en tråd, och det är också ungefär vad jag brukar gå på när jag försöker avgöra om jag ska merga en ny tråd med den tråden eller inte.

Det är ju absolut inte så att en tråd som innehåller en länk till Youtube automaiskt hamnar där, tvärtom är ju Flashback fullt med Youtubefilmer i alla möjliga trådar, men i de fallen passar de in i en diskussion och är inte av typen "Hahaha, kolla vad jag hittade!!11!!11!" >Länk till film där någon drattar på ändan<
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in