2012-06-18, 14:29
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag läste det, men saken är ju den att om hon lägger ut sådana tweets och inte vidare kommentera dem, vare sig på bloggen eller på twitter så får hon ju anta att läsare faktiskt kan dra slutsatsen att hon syftar på sig själv.

Om vi inte redan har konstaterat det på 181 sidor, så kan vi göra det nu: Katrin Z är en uppmärksamhetshora av sällan skådat slag...
Citera
2012-06-23, 10:47
Medlem
39ans avatar
Hon är nog en av dom mest vidrigaste slampor som lyckats hora sig till kändisskap och är ful som stryk,fattar inte hur någon vettig människa vill bestiga henne. måste ha varit snudd på medvetslös
Citera
2012-08-13, 16:44
Medlem
Ojdå. Vad har hänt?
http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=28711&beid=2202409
Citera
2012-08-13, 16:49
Medlem
JBernards avatar
Bingo har väl bara glömt berätta att han festat med några porrstjärnor eller något liknande.
Citera
2012-08-13, 21:13
Medlem
Ronilles avatar
Hade inte han varit på svensexa samt festat med Paow på Mallis? Förmodligen har han gjort bort sig där.
Citera
2012-08-13, 21:43
Medlem
Backsippas avatar
Han kan ha trixat undan sina stålar.
Citera
2012-08-14, 08:03
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Är det någon som har insikt i hur mycket av den dyngan hon skriver som är för att "provocera" och hur mycket som avspeglar hennes riktiga jag?

Tyvärr är det så. Har haft affärer med henne, och hon är den mest otrevliga kunden jag någonsin har haft. Gapig, krävande, lyssnar inte på vad man säger, får konstiga helt omotiverade utbrott...
Citera
2012-08-14, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Tyvärr är det så. Har haft affärer med henne, och hon är den mest otrevliga kunden jag någonsin har haft. Gapig, krävande, lyssnar inte på vad man säger, får konstiga helt omotiverade utbrott...

Låter som en tvillingsyster till Blondinbella. Sura miner, "här kommer jag" och "flytta på er för jag är en året-runt snöplog som bara går rakt fram".
Citera
2012-08-14, 13:21
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:

Som alla människor med låg självkänsla, för stort ego och som inte mår bra då.
Jag vill också veta vad lille Bingo nu ställt till med
Citera
2012-08-14, 13:52
Medlem
Citat:

Katrin lider nog av personlighetsstörningen narcissism. Googla.
Citera
2012-08-14, 16:27
Medlem
AngelDevils avatar
Hon säger att det inte är pga av otrohet men det vettifan om det stämmer.

http://noje.se.msn.com/kandisnytt/photopage.aspx?cp-documentid=250906410
Citera
2012-08-14, 17:02
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Hon säger att det inte är pga av otrohet men det vettifan om det stämmer.

http://noje.se.msn.com/kandisnytt/photopage.aspx?cp-documentid=250906410

Kanske han gjort ett faderskapstest i smyg som en av kommentarerna antyder? Fast ungen är rätt lik honom så det borde inte vara något problem.
Eller så har han steriliserat sig i smyg och nu är hon sur eftersom hon precis tagit ut spiralen (antagligen för att få en till unge precis som hennes fd Alex)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in