2007-09-26, 18:35
Medlem
puckots avatar
Nya inlägg-knappen är som en drog, går inte att leva utan. Måste ha min dagliga dos av nya inlägg, annars får jag abstinens besvär. Då är det tamigfan illa.
2007-09-26, 18:43
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Nya inlägg-knappen är som en drog, går inte att leva utan. Måste ha min dagliga dos av nya inlägg, annars får jag abstinens besvär. Då är det tamigfan illa.
Ja, det var först nu som jag upptäckte det där beroendet. Ruggigt!
2007-09-26, 21:42
Bannlyst
Jag har aldrig varit med om att det strulat så länge som nu. Vad händer? Man bli ju knäpp av att behöva leta upp alla forum man är intresserad av.
2007-09-26, 21:51
Medlem
Frank Dandys avatar
En annan grej ni kan göra för att ha koll på nya inlägg är använda er av rss-flödet som finns på flashback. Har ni firefox är det bara att klicka på den lilla oranga ikonen längst till höger i adressfältet och så väljer ni att ha den i bokmärkesfältet. Om ni sen klickar på det bokmärket så syns de senaste inläggen och för att uppdatera är det bara att högerklicka och klicka på uppdatera.
2007-09-26, 22:01
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Dandy
En annan grej ni kan göra för att ha koll på nya inlägg är använda er av rss-flödet som finns på flashback. Har ni firefox är det bara att klicka på den lilla oranga ikonen längst till höger i adressfältet och så väljer ni att ha den i bokmärkesfältet. Om ni sen klickar på det bokmärket så syns de senaste inläggen och för att uppdatera är det bara att högerklicka och klicka på uppdatera.

Tack för ett bra tips!
(Som jag skäms lite att jag själv inte tänkte på, men jag använder inte RSS så... )
2007-09-26, 22:47
Bannlyst
Nu förstår jag varför jag inte kan göra som vanligt nämligen logga in och kolla mina senaste inlägg via min profil. Nya inlägg samma sak. Beteendemönsters die hard!
2007-09-26, 22:58
Medlem
Groutsides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av callcia
Man kan ju använda googles sökmotor. t.ex. länk.
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
site:flashback.info "vadmanvillsökapå" funkar prima.
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
SÖÖK det är redan skrivet i tråden
http://www.flashback.org/showpost.php?p=8466141&postcount=10
Ingen aning om det är av intresse men jag la upp en custom google search sida så slipper man skriva site: hela tiden och medlemmarnas profil-sidor filtreras bort. Sidan bör fungera för alla.
2007-09-26, 23:08
Medlem
Resistances avatar
Är Flashback som sirap för er andra också?
2007-09-26, 23:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groutside
Ingen aning om det är av intresse men jag la upp en custom google search sida så slipper man skriva site: hela tiden och medlemmarnas profil-sidor filtreras bort. Sidan bör fungera för alla.

Vad är du? En trollkarl?
2007-09-26, 23:12
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance

Nä, funkar som vanligt, förutom att inte sök funkar.
Alltså...det funkar PRECIS som vanligt.

Sen funkar ju inte nya inlägg fortfarande, men det vet ju alla så...
2007-09-26, 23:13
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groutside
Undrar detsamma som Clay Allison.

Upskattas mycket!
2007-09-26, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Till och från men det har det varit i många dagar.. Har fb övriga driftsproblem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in