2007-09-26, 00:53
Medlem
ischs avatar
Eller varför inte denna tråden som postades i musik av någon nöt. http://www.flashback.org/showthread.php?t=538426

Citat:
Ursprungligen postat av Troaë
Fulaste gäddan?
Vilken är den fulaste gäddan du har fångat? (min var jätteful!)

Skärp dig för fan.
Citera
2007-09-26, 08:03
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ar det bara jag som tycker att man inte ens kan yttra en helt vanlig mening/starta en helt vanlig trad forrans gamarna ar dar och ska kaxa sig och forsoka verka haftiga infor resten av forumets medlemmar, ar det detta fb gar ut pa?

Nu senast var det nagon stolle som tyckte jag var dum i huvudet bara for att inte han kunde lasa vad det stod i posten i och med att jag inte har a,a och o har nere i portugal. Tjenare, sager jag bara. Lite far man faktiskt tanka sjalv, jag vet - det ar svart - men ger man sig bara fanken pa´t sa ska du se att det funkar.

Tycker i stort sett att det racker med att en sager nagot elakt sa kommer resten av hjorden sedan och forsoker vara lika tuffa. nedarvd flockmentalitet kanske, med hierarki allltsa. Ar det verkligen sa har FB skall vara???

...For att inte tala om debatten, det rader en infekterad debatt just nu pa FB, mest med pajkastning och uttalanden som ej gar att styrka med kallor. Alltsa, en debatt man lika garna skulle kunna ha i sandladan. (Eller inte alls for den delen.)

Skarpning for fan!!! (Varfor tror ni alla gamla goa debattorer har lamnat FB????)

Sadar, istallet for att debattera kring detta nu sa tycker jag vi atergar till den vedertagna pajkastningen. Vad jag har insett ar att ni just inte ar kapabla till nagot annat, sa: Varsagoda!!!

Jag tycker inte du skall kasta sten i glashus. Nu har inläggen förvisso raderats men de inlägg du postade i Foto rörande upprycklning av forumet är ju just sådana inlägg som du här gnäller över, typ idiotförklaring av andra. Förvisso så replikerade du där på ett inte helt "smart" inlägg men om du nu har problem med folk som "kaxar" sig så skall du inte själv posta sådana inlägg.

Och att många "gamla goa debattörer" lämnat FB är kanske sant, jag har ingen koll på det, men ett skäl att de kanske har lämnat FB är just den typ av inlägg som du själv presterade i den tråden.
Citera
2007-09-26, 12:11
Bannlyst
haha, vissa som är yngre skulle påstå att TS blivit dunderägd.

Till TS: Idiot.
Citera
2007-09-26, 15:54
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Skarpning for fan!!! (Varfor tror ni alla gamla goa debattorer har lamnat FB????)
Om man är gammal debattör på FB så lär man inte posta dumheter som du bevisligen gör.

Vad säger ni andra? KFK på TS va?
Citera
2007-09-26, 18:01
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Om man är gammal debattör på FB så lär man inte posta dumheter som du bevisligen gör.

Vad säger ni andra? KFK på TS va?

Instämmer hårt.
Sen har jag också lite svårt att minnas alla dessa stora debattörer som lämnat forumet pga trams?
Några exempel från TS kanske vore bra?
Citera
2007-09-28, 17:08
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
De som är lite yngre skulle säga att TS just blev ägd...

Jag var full o dum. dalig ursakt, jag vet...

sorry...
Citera
2007-09-28, 19:08
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Jag var full o dum. dalig ursakt, jag vet...

sorry...
Ingen fara, det blev ju kanska kul ändå...
Citera
2007-09-29, 21:23
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Instämmer hårt.
Sen har jag också lite svårt att minnas alla dessa stora debattörer som lämnat forumet pga trams?
Några exempel från TS kanske vore bra?

Ett exempel, som jag kommer pa nu ar han den dar un perro. Ohyggligt duktig debattor och avservart intelligent. Jag ar ganska saker pa att h*n inte ar den enda som lamnat FB for den nivan som just nu foreligger.

An en gang ber jag om ursakt for mitt bisarra beteende, jag har ju egentligen ingen ratt att klaga pa tramsandet eftersom jag sjalv har tramsat litegrand.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in