Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag önskar alla svenska tjejer var som du. Men tyvärr så gillar många svenska tjejer hotfulla invandrare, och skickar gärna ut dessa signaler genom att klä sig som porrstjärnor. Jag blir spysjuk bara av att läsa ditt inlägg, och jag kommer aldrig sätta min fot i Malmö. Fy fan.
Jag vill innerst inne tro att svenska tjejer inte gillar den här typen av folk, bara att de mår dåligt och är psykiskt svaga vilket gör att de faller för kriminella blattar. Många tjejer mår dåligt och är uppmärksamhetshoror, därför klär de sig och är på ett visst sätt för att få den uppmärksamhet de vill ha från de som tydligast visar uppmärksamhet. Även om en svensk kille ser en urläcker tjej på krogen så behåller han ändå hyfs och lugn när han tar kontakt. De här killarna som jag såg på krogen både kallade dem slynor, tafsade på dem, tryckte sig emot dem och lovade tjejerna guld och gröna skogar.
Så att tillfredställa vad blattekillarna vill ha och vill se är antagligen snabbaste vägen till att släcka deras omättliga törst på uppmärksamhet.