2013-03-05, 13:14
Avstängd
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle-anka100
Fyfan vilken tuffing, hur fan vågade du, kan du karate eller?

Vadå vanligt att ''de går om dig och snävt in framför dig''? Största påhitt 2013 eller så e du stor som fan och upppfattar det mesta framför dig som ''i vägen'' , själv har jag aldrig varken upplevt det eller sett det o jag bor i malmö!!

Sen skriver du ''jag TÄNKTE (Javisst om jag får krossa din äckliga svarta fula skalle så att hjärnsubstansen sprutar ur öronen på dig ditt lilla äckliga svin)'' och ''HADE det bara varit lite mörkare så hade jag bjudit på en Skånsk fetsmäll''.

Bara ursäkter din fegis

Det är inte så konstigt att du inte varit med om det för du tillhör med största sannolikhet de som går stora rundor så fort du ser eller hör ett blattegäng. Sådana som du finns det gott om i detta landet, riktiga fegisar.

Alternativt jobbar du på någon fulmedia redaktion där man inte ser något och inte hör något negativt om blattar.

Är det någon som är en fegis så är det sådana som du !

Välkommen till verkligheten !
Citera
2013-03-05, 13:35
Avstängd
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSO
Eftersom du tydligen bor i Malmö men inte känner igen en kriminell intervju så ska du få ett lästips av mig som kanske kan underlätta vistelsen på Malmös mångfaldspräglade och kriminella gator i framtiden. Det är för övrigt mycket läsvärt även om man inte bor i Malmö.

Det är inget påhitt från användaren du citerar. Det är något som heter kriminell intervju. Brottslingen prövar om du är ett lämpligt mål genom att undersöka hur medveten du är om hans avsikter, han försöker bilda sig en uppfattning hur mycket motstånd du kan tänkas erbjuda genom att på olika sätt försöka penetrera din personliga sfär genom att närma sig fysiskt och försöka skapa ett samtal med dig (har du mobil/cigaretter/hur tar jag mig till plats X?/vad heter du?). I samband med det manövrerar/positionerar rånaren/rånarna sig fysiskt i området kring dig.

Att hålla på och vara dryg när man mest är okunnig imponerar inte.

Tack

Kunde inte sagt det bättre själv !

Det finns gott om puckon som kalle-anka100 och jag kan bara hoppas att vederbörande blir ordentligt berikad framöver.

Folk med den inställningen som kalle-anka100 är de bästa offren för blattar som har ont uppsåt för de tror att alla blattar är sååå skenheligt oskyldiga.

Jag promenerar ofta på gågatan och på senare tid har jag noterat att blatteungdommar ( Typ "ensamkommande" ! från afganistan ) går och spanar in folk.

Man kan tydligt se vad de är ute efter när de frågar folk om saker som cigaretter eller vägen till bla bla bla.

De driver omkring utan något särskilt mål men att de har onda intentioner är klart och varje individ med minsta personkännedom kan märka detta.
Senast redigerad av PatrickB8man 2013-03-05 kl. 13:40.
Citera
2013-03-05, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickB8man
Problemet med MENA Neandertalarna är att det enda språk de förstår är våldets språk.

I går blev jag för femtioelfte gången kränkt av en blatte (Läs arab) helt oprovocerat !
Gårdagens metod är mycket vanlig och innebär att de går om dig och snävt in framför dig så att du tvingas stanna så att du inte går på dom.

Givetvis fann jag mig blixtsnabbt i situationen och trampade extra hårt på blattens (Som faktiskt gick helt solo) skor som nästan gick av.

Blatten verkade inte reagera överhuvudtaget på det för denne säkerligen ovanliga reaktion från en etnisk Svensk. Han bara ökade farten och jag hängde på till nästa övergångsställe där jag gick om honom igen.

När jag hade gått över övergångsstället stegade han upp jämsides och frågade helt fräckt om han fick ringa med min telefon ( Som om jag helt självklart skulle haft en ) jag fattade mig kort och sade "Absolut inte" medan jag tänkte (Javisst om jag får krossa din äckliga svarta fula skalle så att hjärnsubstansen sprutar ur öronen på dig ditt lilla äckliga svin). Han såg ut som om han sålt smöret och tappat alla pengarna. Jag fortsatte dit jag skulle utan att vända mig om. Efter 50-100 meter vände jag mig om och ingenting syntes av blatten.

Hade det bara varit lite mörkare så hade jag bjudit på en Skånsk fetsmäll så att blatten stannat i växten för gott!

Ett gott tips till alla flata, fega Svenskar är att det känns dödsskönt varje gång man agerar och ger svar på tal istället för att som de flesta bara viker undan !

I stället för att ha svårt för att sova efter att ha blivit kränkt av blattar sover man jättegott om man agerar.

Så nästa gång du blir kränkt av blattar är mitt råd att agera !

Blattar testar svenskar på detta sätt. Gick ut genom ytterdörren till lägenhetskomplexet en gång, och det stod två primater utanför. När jag öppnade dörren så frågade den ena vad fan jag gjorde, varav jag svarade denne att jag öppnade en jävla dörr såklart i aggressiv ton. Detta signalerade tydligen åt blatten att denna svensk inte var lika vek som 8/10 andra svennar som istället skulle kollat ner i backen och ursäktat sin existens i sitt eget land. Efter detta ändrades hans inställning plötsligt och uppträdde såsom det hela skulle varit sagt på ett sorts skämtsamt sätt.

Så vi stod och konverserade lite där ett tag på ett så pass gemytligt sätt man kan med två individer som man anser för en regelrätt invasion utav ens land som möjligt. Jag var dock noga med att inte sänka garden då jag vet att detta folk kan ena sekunden behandla dig som en accepterad självhatande whigger från förorten och andra banka dig i bakhuvudet efter du vänt dig om och ta alla dina värdesaker.

En jävligt bra läxa för alla toleranta töntar som tror man är "ey kompiz" med svartingen bara för han inte hoppar på dig direkt och istället väntar när du minst anar det.
Citera
2013-03-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSO
Eftersom du tydligen bor i Malmö men inte känner igen en kriminell intervju så ska du få ett lästips av mig som kanske kan underlätta vistelsen på Malmös mångfaldspräglade och kriminella gator i framtiden. Det är för övrigt mycket läsvärt även om man inte bor i Malmö.

Det är inget påhitt från användaren du citerar. Det är något som heter kriminell intervju. Brottslingen prövar om du är ett lämpligt mål genom att undersöka hur medveten du är om hans avsikter, han försöker bilda sig en uppfattning hur mycket motstånd du kan tänkas erbjuda genom att på olika sätt försöka penetrera din personliga sfär genom att närma sig fysiskt och försöka skapa ett samtal med dig (har du mobil/cigaretter/hur tar jag mig till plats X?/vad heter du?). I samband med det manövrerar/positionerar rånaren/rånarna sig fysiskt i området kring dig.

Att hålla på och vara dryg när man mest är okunnig imponerar inte.

Vem har nekat att det finns kriminell intervju?
Läs va jag skrev, jag kommenterade hans ''agerande'' dessutom handlar ditt läsvärda tips hur man skyddar sig från kriminell intervju och inte bevis på att det jämt händer i malmö, nekar inte att svinen finns men lögner och överdrifter hjälper inte, tvärtom.
Citera
2013-03-05, 23:13
Medlem
Citat:
Det är inte så konstigt att du inte varit med om det för du tillhör med största sannolikhet de som går stora rundor så fort du ser eller hör ett blattegäng. Sådana som du finns det gott om i detta landet, riktiga fegisar.

Alternativt jobbar du på någon fulmedia redaktion där man inte ser något och inte hör något negativt om blattar.

Är det någon som är en fegis så är det sådana som du !

Välkommen till verkligheten !

Hinner inte svara dig nu jag ser en blatte framför mig....... måste snabbt gå en stor runda men återkommer om han inte ger mig en kriminell inervju som slutar illa
Citera
2013-03-05, 23:23
Medlem
NSOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle-anka100
Vem har nekat att det finns kriminell intervju?
Läs va jag skrev, jag kommenterade hans ''agerande'' dessutom handlar ditt läsvärda tips hur man skyddar sig från kriminell intervju och inte bevis på att det jämt händer i malmö, nekar inte att svinen finns men lögner och överdrifter hjälper inte, tvärtom.

Det fanns ingen anledning att tjafsa med b8man- han forstod vad som var pa vag att ske och gjorde ngt at det. Det handlar inte om tuffhet eller karate. Vad galler Malmo sa personranas det en hel del och de sociala problemen ar stora- detta ar kopplat till en misslyckad invandringspolitik. Det glader mig att du fann lastipset intressant. Hoppas det kan vara till nytta.
Citera
2013-03-06, 08:05
Avstängd
PatrickB8mans avatar
Många av mina vänner förnekar att det är vanligt att blattar skulle bete sig kränkande inför Svenskar i största allmänhet!

De har då aldrig upplevt att så skulle vara fallet.

När man sedan är ute tillsammans och går på Malmös gator och råkar få syn på blatte eller ett gäng blattar så går de åt sidan, tittar i skyltfönster eller går in i affärer för att undvika en eventuell konfrontation.

Många Svenskar saknar ryggrad helt och hållet
Citera
2013-03-06, 16:54
Medlem
spoilers avatar
"Varje dag anmäler omkring tio kvinnor i Sydsverige att de misshandlas av sina män - det visar färsk statistik från brottsförebyggande rådet, Brå.

I Malmö - som toppar statistiken med 600 anmälningar - finns flera uppmärksammade fall som lett till döden för de drabbade kvinnorna.

I går inleddes rättegången mot Özkan Ahmet, 60 - ett av fyra fall i Malmö på kort tid där våld i en nära relation slutat med mord."

http://www.expressen.se/kvp/3-000-anmalda-fall-i-sydsverige-2012/
Citera
2013-03-07, 18:51
Medlem
ferrariturkens avatar
Citat:
Problemet med MENA Neandertalarna är att det enda språk de förstår är våldets språk.

I går blev jag för femtioelfte gången kränkt av en blatte (Läs arab) helt oprovocerat !
Gårdagens metod är mycket vanlig och innebär att de går om dig och snävt in framför dig så att du tvingas stanna så att du inte går på dom.

Givetvis fann jag mig blixtsnabbt i situationen och trampade extra hårt på blattens (Som faktiskt gick helt solo) skor som nästan gick av.

Blatten verkade inte reagera överhuvudtaget på det för denne säkerligen ovanliga reaktion från en etnisk Svensk. Han bara ökade farten och jag hängde på till nästa övergångsställe där jag gick om honom igen.

När jag hade gått över övergångsstället stegade han upp jämsides och frågade helt fräckt om han fick ringa med min telefon ( Som om jag helt självklart skulle haft en ) jag fattade mig kort och sade "Absolut inte" medan jag tänkte (Javisst om jag får krossa din äckliga svarta fula skalle så att hjärnsubstansen sprutar ur öronen på dig ditt lilla äckliga svin). Han såg ut som om han sålt smöret och tappat alla pengarna. Jag fortsatte dit jag skulle utan att vända mig om. Efter 50-100 meter vände jag mig om och ingenting syntes av blatten.

Hade det bara varit lite mörkare så hade jag bjudit på en Skånsk fetsmäll så att blatten stannat i växten för gott!

Ett gott tips till alla flata, fega Svenskar är att det känns dödsskönt varje gång man agerar och ger svar på tal istället för att som de flesta bara viker undan !

I stället för att ha svårt för att sova efter att ha blivit kränkt av blattar sover man jättegott om man agerar.

Så nästa gång du blir kränkt av blattar är mitt råd att agera !

Hur pallar du dra raketer hela tiden???

Du är säkert den som jublar mest när pappa Zlatan gör mål...

Är du bitter för att din mamma lämnat farsan för en arab?
Citera
2013-03-07, 20:03
Medlem
Jahaudus avatar
MALMÖITER om Malmö: Hur pass illa är det?

Märkligt nog upplever jag mig, som malmöit, mer eller mindre bortjagad från trådar som dessa:

Malmöbor med omnejd: Hur pass illa är det? https://www.flashback.org/t1118283
Skapelsens krona Malmö: https://www.flashback.org/t1768610

Här vill jag främst veta hur malmöiterna själva upplever läget i Malmö. Låt oss vara lite skånska nu, dvs avslappnade och diskutera utan en massa tjafs och munhugg.
Citera
2013-03-07, 20:14
Medlem
Tjockhuvudets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaudu
Märkligt nog upplever jag mig, som malmöit, mer eller mindre bortjagad från trådar som dessa:

Malmöbor med omnejd: Hur pass illa är det? https://www.flashback.org/t1118283
Skapelsens krona Malmö: https://www.flashback.org/t1768610

Här vill jag främst veta hur malmöiterna själva upplever läget i Malmö. Låt oss vara lite skånska nu, dvs avslappnade och diskutera utan en massa tjafs och munhugg.

Folk överdriver extremt mycket. Rosengård som många icke malmöiter känner till som det värsta stället i hela sverige (?) men det är ju inte sanningen. Området Seved är ju det värsta. En bra bit ifrån Rosengårds småpojkar som kastar sten mot polisen.
Sen kommer ju inte allt ut i media, inte ens i närheten av vad som händer där ute men så är det säkert i varje storstad. Och sen bor jag i en väldigt fin stadsdel, men man har hört ett och annat av sina närmsta vänner som bland annat bor i Seved Men jag tycker det är rätt bra stämning i Malmö.
Citera
2013-03-07, 20:20
Medlem
Dunderaxel2s avatar
har bott på två olika ställen i Malmö i snart ett år. Upplever inte några problem med invandrarna, tycker tvärt om att det är mycket mer avslappnad stämning än i resten av sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in