Citat:
Ursprungligen postat av NSO
Eftersom du tydligen bor i Malmö men inte känner igen en kriminell intervju så ska du få ett
lästips av mig som kanske kan underlätta vistelsen på Malmös mångfaldspräglade och kriminella gator i framtiden. Det är för övrigt mycket läsvärt även om man inte bor i Malmö.
Det är inget påhitt från användaren du citerar. Det är något som heter kriminell intervju. Brottslingen prövar om du är ett lämpligt mål genom att undersöka hur medveten du är om hans avsikter, han försöker bilda sig en uppfattning hur mycket motstånd du kan tänkas erbjuda genom att på olika sätt försöka penetrera din personliga sfär genom att närma sig fysiskt och försöka skapa ett samtal med dig (har du mobil/cigaretter/hur tar jag mig till plats X?/vad heter du?). I samband med det manövrerar/positionerar rånaren/rånarna sig fysiskt i området kring dig.
Att hålla på och vara dryg när man mest är okunnig imponerar inte.
Tack
Kunde inte sagt det bättre själv !
Det finns gott om puckon som
kalle-anka100 
och jag kan bara hoppas att vederbörande blir ordentligt berikad framöver.
Folk med den inställningen som
kalle-anka100 
är de bästa offren för blattar som har ont uppsåt för de tror att alla blattar är sååå skenheligt oskyldiga.
Jag promenerar ofta på gågatan och på senare tid har jag noterat att blatteungdommar ( Typ "ensamkommande" ! från afganistan ) går och spanar in folk.
Man kan tydligt se vad de är ute efter när de frågar folk om saker som cigaretter eller vägen till bla bla bla.
De driver omkring utan något särskilt mål men att de har onda intentioner är klart och varje individ med minsta personkännedom kan märka detta.