2011-10-07, 22:11
Medlem
Jag rycker på axlarna och konstaterar är att det som är bra att media äntligen börjar skriva om det multikulturella helvete som de senaste årtiondenas politik har åstadkommit. Förhoppningsvis vaknar både gemene svensk samt de efterblivna politiker som i sin naiva välvilja har gjort vissa delar av vårt land till no-go-zoner för svenskar.
Citera
2011-10-07, 22:12
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Som kallas mänskligheten?

Visa "människor" är uppenbarligen värre än andra.
Citera
2011-10-07, 22:24
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mavvelito
Skrämmande, men jag vet personligen att majoriteten av de som hänger ute där är mellan 20 till 40 år, så några snorungar är det inte riktigt tal om.

Är det ett nytt koncept i Sverige nu att vi ska ljuga för invandrares skull som beter sig illa? Jag är själv inte svensk och har gjort mina fel med i livet, men en sak jag aldrig skulle förvänta mig var att NI skulle ljuga till min fördel när jag gjorde illa er.

Majoriteten av invandrare är inte dåliga, majoriten av invandrare som det står om i media är, kan vi inte bara fokusera på det som är dåligt och försöka lösa det istället för att säga att alla är bra bara för att man känner pizzabagaren Spiros som är trevlig på hemmakrogen ?

Jävligt barnsliga 20+ som kastar ägg o skit i sådana fall. Visst hänger väl folk i tjugoårsåldern där också som är arbetslösa och säljer brass, kanske BC hangaround. Kanske nån neddekad 40 årig ziggis.

Men tycker du det är så farligt? Menar, går man till Jespersgatan eller längre upp på Rasmus är det ju hyfsat lugnt och inget stök. Är på gatan från torget ner till Lantmannagatan det är stökigast ju. På en strecka av max 300 meter. Möjligen Sofiagatan och andra tvärgatan.

Sen att något PK-folk blivit chockade, det måste väl bero på att dom vuxit upp i en skyddad verkstad. Dom kan flytta ner till Västra hamnen, där ser man verkligen inga nikabs och ghettokids - Kan dom väl bo där istället för att grina ut i tidningen. Suck.

edit: är pursvensk och invandrad till Malmö för över 10 år sedan. Om det spelar någon roll.
Senast redigerad av spermaoffret 2011-10-07 kl. 22:27.
Citera
2011-10-07, 22:25
Medlem
0Thor0s avatar
Ju fler som blir berikade med lite "exotiska" lärdomar, desto bättre, eller rättare sagt desto fortare får landsförrädarna upp ögonen
Citera
2011-10-07, 22:25
Medlem
Nexus.23s avatar
Föga förvånande.
Som sagt borde det anordnas dagliga turer in i det mörkaste. Allt i utbildningens namn. Det skulle visa folk att det faktiskt kommer stora konsekvenser av vad man röstar för i "demokratins högborg".
Citera
2011-10-07, 22:26
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euripides
ÅFAN. Jag bor också i Malmö, och stortrivs. Men det bor inte en jävla neger i min närhet och endast ett fåtal domesticerade araber så det går väl an. Hela Malmö är inte kontaminerat av negriodslödder, bara det mesta. Så länge man undviker det färgade slöddret så är det inga problem.
Ser du! I mångfladens moderna samhälle finns det något för alla. Det tycker jag är väldigt fint och bra.
Citera
2011-10-07, 22:27
Medlem
Citat:
Vi flyttade hit för att vi tyckte att det var kosmopolitiskt och trevligt att bo nära Möllan. Men drömmen har förvandlats till en mardröm.

Varför denna attitydförändring? Först tycker de att det skulle vara trevligt att bli kulturberikad, sedan har de ändrat sig. Varför gillar de inte att få gatstenar inslängda genom rutorna? Få bilarna vandaliserade?

Uppenbarligen måste de inte förstått vad ett mångkulturellt samhälle är (helvetet på jorden). Om grupper lever bredvid varandra som hatar varandra, hur fan kan man förvänta sig att det blir harmoniskt. I Sverige har vi importerat konflikter från alla delar av världen.

* Slovener som hatar serber som hatar kroater som hatar kosovoalbaner som hatar montenegriner
* Armeener som hatar assyrianer
* Somalier som hatar eritrieaner
* Muslimer som hatar ateister, kristna och judar

o.s.v. Hur fan kunde man tro att det skulle bli fredligt? Bara för att svenskar är så jävla lugna där tysthet är en dygd så är inte alla andra folkslag så (om ens några andra folkslag), höjden av fördomar borde vara att tro att alla andra folkslag är som svenskar. Det är nästan lika sjukt som att tro att alla människor har lika subjektiva värde.
Citera
2011-10-07, 22:29
Medlem
sussistapeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Jag tycker att denna "nyhet" har fått på tok för mycket utrymme här på flashback. Ryggdunkeriet bland rasisterna är totalt. Meningsmotståndarna som fart illa ska skrattas ut och förnedras. Omoraliskt, men inte förvånade.

Jag bor själv i malmö, inte just i seved men faktum kvarstår att jag bor här och trivs.

Nej. Helt och hållet så det ska vara. De som vill ha mångkultur i sverige, flyttar dit, och sen kommer och klagar får fan skylla sig själv.
Citera
2011-10-07, 22:29
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Jävligt barnsliga 20+ som kastar ägg o skit i sådana fall. Visst hänger väl folk i tjugoårsåldern där också som är arbetslösa och säljer brass, kanske BC hangaround. Kanske nån neddekad 40 årig ziggis.

Men tycker du det är så farligt? Menar, går man till Jespersgatan eller längre upp på Rasmus är det ju hyfsat lugnt och inget stök. Är på gatan från torget ner till Lantmannagatan det är stökigast ju. På en strecka av max 300 meter. Möjligen Sofiagatan och andra tvärgatan.

Sen att något PK-folk blivit chockade, det måste väl bero på att dom vuxit upp i en skyddad verkstad. Dom kan flytta ner till Västra hamnen, där ser man verkligen inga nikabs och ghettokids - Kan dom väl bo där istället för att grina ut i tidningen. Suck.

edit: är pursvensk och invandrad till Malmö för över 10 år sedan. Om det spelar någon roll.

Dom skrev gatstenar men även ägg har jag förstått är en muslmsk specialité att kasta på folks rutor.
Citera
2011-10-07, 22:32
Medlem
spermaoffrets avatar
Jag försvarar inte dessa handlingar för att inflika. De ska straffas och ta sitt straff.

Och jag är hyfsat liberal av mig. Men gillar ingen rasism åt något håll. Men ibland blir jag fly förbannad då vissa invandrare utövar rasism mot mig. Men då fräser jag bara åt dom. Men man drar fan inte alla över en kam/kant.
Citera
2011-10-07, 22:34
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Citat:
Jag försvarar inte dessa handlingar för att inflika. De ska straffas och ta sitt straff.

Och jag är hyfsat liberal av mig. Men gillar ingen rasism åt något håll. Men ibland blir jag fly förbannad då vissa invandrare utövar rasism mot mig. Men då fräser jag bara åt dom. Men man drar fan inte alla över en kam/kant.
Och vad lever dessa straff till? Knappast lär det göra livet bättre för dem utsatta. Man sparkar snarare på människor som redan ligger.
Citera
2011-10-07, 22:41
Medlem
spermaoffrets avatar
Så du tycker hot och våld är rätt och borde belönas?

Självklart ligger problemen djupare än så. Men man ska inte få komma undan med vad som helst?

(och då menar jag såklart kasta stenar genom rutor, trakaserrier osv).
Senast redigerad av spermaoffret 2011-10-07 kl. 22:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in