2017-06-06, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
"Under de senaste veckorna har polisen i Malmö fått in flera anmälningar från bilister som fått stenar kastade mot sina bilar under färd."

https://www.sydsvenskan.se/2017-06-05/antalet-fall-av-stenkastning-mot-bilar-i-malmo-okar

Hopplöst med parkering i stan ändå. Cykel är bäst. Fast inre Ringvägen använda nog mest av dem som inte bor i stan men ska köra runt den.
Citera
2017-06-06, 14:31
Medlem
Kriminell Malmöbo sprang från polisen – kastade skarpladdat vapen

21-åringen tog till flykt när polisen stoppade honom för kontroll. Nu är han häktad.

http://24malmo.se/2017/06/05/kriminell-malmobo-sprang-fran-polisen-kastade-skarpladdat-vapen/
Citera
2017-06-06, 14:45
Medlem
Topmales avatar
Inför nationaldagen: Katrin Stjernfeldt Jammeh (S) vill ha en flaggpark i Malmö.
Citat:
– Jag tycker att det är helt fantastiskt med en plats som synliggör och hyllar den globala staden Malmö och alla malmöbors nationaliteter, säger Katrin Stjenfeldt Jammeh, ordförande kommunstyrelsen i Malmö.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/upprop-vad-med-och-sponsra-flaggpark-i-malmo
Citera
2017-06-06, 14:46
Medlem
Returpappers avatar
Malmö genomgår en sorts Beirutisering. Först vara Beirut en blandad stad med kristna, muslimer, druser, yazidier, palestinier. Mycket västländska turister en nöjesparadis unikt för mellersta öster. Tolerant lite dekadent mycket gick ann. Sedan började de muslimska grupperna utöka sin makt kriget kom Israelerna tog över ett tag Falangisterna stärkte sin ställning. Muslimerna kom tillbaks inbördeskrig.

Nu är det bara skit ingen vill dit. Kommer det att bli Malmös öde?
Citera
2017-06-06, 18:42
Medlem
spoilers avatar
"Postnord levererar paket till alla adresser i Sverige – utom i Seved. Där råder "force majeure" efter oroligheter i området."

https://www.sydsvenskan.se/2017-06-06/leveransstopp-i-seved-omradet-for-farligt-enligt-postnord
Citera
2017-06-06, 20:30
Medlem
blyertsgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Postnord levererar paket till alla adresser i Sverige – utom i Seved. Där råder "force majeure" efter oroligheter i området."

https://www.sydsvenskan.se/2017-06-06/leveransstopp-i-seved-omradet-for-farligt-enligt-postnord

Intressant att det rått force majeure där "i flera år". Hur länge kan ett statligt företag hävda force majeure för att slippa sköta sin åtaganden?
Citera
2017-06-06, 21:24
Medlem
Cyklade i Limhamn, utmed havet och så dök det upp en grupp med kroknäsade varelser som alla cyklade i bredd och betedde sig som muslimer brukar göra. När jag inte vejde så skull de spöa upp mig. När de är i grupp ör de modiga men när man träffar på dem själva skiter de ner sig som kotym i Malmö. Fransmän är modiga hemma men när de kommer ut själva så skiter de ner sig.

I Limhamn var det en zigenare som var parkerad utanför matbutiken. Han hade finare kläder än de flesta jag känner som har det svårt och som verkligen förtjänar en andra chans. Som jag vet är bra mnänniskor. Zigenaren ville ha pengar så jag sa åt honom att han skulle åka hem. På väg därifrån dök zigenaren upp igen och han log mot mig. Jävla pederast så jag spottade vid sidan av så att han skulle förstå att han äcklar mig.

På Rosengård kan man se hur muslimer och zigenare dumpat plastpåsar med sopor under träden, gammal mat ligger i påsar på gräsmattor och man ser på mer än tre ställen IKEAs blå:a där det finns gammal mat och kläder liggandes under träden. Somalierna går på rött som de vildar och varelser de är fast bilarna är i rörelse. Såg också svarta sopsäckar liggandes intill vägen och på parkeringen. Svarta sopsäckar innebär slaktavfall, sopor eller annat avfall som zigenare och smutslimer dumpat helt öppet.

En annan observation är att muslimer (löss och kackerlackor) tävlar med sina bilar mitt inne i stan. Bilar de köper för svarta pengar samtidigt som de dragit bidrag för så smarta är de inte att de kan landa ett jobb för egen maskin. Gör det nästa gång att du tar plåten, kollar upp deras ekonomi och anmäl dem för myndigheterna. Så de kommer med i register.

Var en sväng om Möllevångstorget. Där var det en neger som stirrade på mig. Negrar och inavlade smutslimer är vana att stirra på vita för det vita patrasket viker ner blicken. De vidriga äcklena har vant sig vid att de lever i Malmö och har som avskum och bottenskrap högre status. Jag viker inte för någon så negern blev hetsig när han insåg att jag inte vek ner mig utan stirrade tillbaka så han fick ett: "fuck off" och ett finger. negrar äcklar mig. De är vidriga kryp.
Citera
2017-06-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler

Postnord skickade ut en enkät för inte så länge sedan eftersom man har en suverän service. Man anställer analfabeter och inavlade som slarvar bort den allra viktigaste posten eller lägger den hos kriminella så kriminella och bidragsfifflare kan aktivera jäntelagen. Man kan fråga sig vems fel det är att man är en fransk och latinamerikansk förlorare och hur det kommer sig att man jackar i de allra fulaste och arbetsskyggaste luder...varför de plockar upp de luder som ingen vill ha och som sedan hetsar upp sig när de inser att det finns de som är bättre än de någonsin kommer att vara...det kanske finns en länk mellan att ha och vara smart eller vara ett franskt och latinamerikanskt avskum. Då var avskummen, de allra vidrigaste, avklarade i Malmö.

Postnord gick ut i medier att man minsann har bättrat sig på att leverera post. Jag tänkte att om de nu har bättrat sig varför har inte de vidriga äcklena som inte delar ut post korrekt fått sparken. Luder, journalistluder, de på Postnord och politiker äcklar mig något sanslöst. Att de med allra lägst IQ ens tror att de är smarta. Dessa äckligaste och vidrigaste kackerlackor och löss. När jag ser någon gå med Postnord kläder eller Postens kläder ler jag för jag vet att de hör till de allra obildbara som fått sina jobb genom att suga av någon eller att sära brett, som Katrin Stjernfelt och sådana som jobbar för Malmö stad och andra statliga myndigheter i Malmö eller Sydsvenskan.
Senast redigerad av stassministern 2017-06-06 kl. 22:20.
Citera
2017-06-06, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topmale
Inför nationaldagen: Katrin Stjernfeldt Jammeh (S) vill ha en flaggpark i Malmö.

Katrin Stjernfeldt Jammeh (S) är gift med en gambian. De har aldrig synts offentligt tillsammans. Hon gifte sig med negern för att hon behövde något extra för att kunna klättra som "politiker". Katrin Stjernfeldt Jammeh (S) är ett äckligt och vidrigt luder. Katrin Stjernfeldt Jammeh (S), hur känns det att vara ett obildbart inavlat patrask och luder?

Ludret måste ha missat att ISIS flagga vajar lite varstans titt som tätt i Malmö. Man kan undra varför ett ludret som Katrin inte löser det först, och alla bilkar som eldas eller varför polishelikoptern inte får vara i luften med tanke på den extrema kriminalitet som alla dessa muslimer skapar.

Jag först att hon blivit politiker för något annat klarar det inavlade negerludret inte av. Det är det bästa hon kan åstadkomma förutom att skengifta sig med en neger.
Senast redigerad av stassministern 2017-06-06 kl. 22:26.
Citera
2017-06-07, 05:12
Avslutad
Intressant text om den mångkulturella flaggstaden Malmö.

http://avpixlat.info/2017/06/06/ja-per-svensson-ett-av-varldens-basta-lander-fortjanar-sannerligen-battre/

Citat:
I Svenssons fantasi är Malmö ett föredöme för det övriga Sverige – ”en typiskt svensk stad där människor trivs bäst” och ett galjonsfigurexempel för Sverige som ”ett av de bästa samhällena i världen”. Men Sverige förtjänar ännu bättre, tycker Svensson. Det är en utsaga och ambition som förskräcker.

Citat:
Så låt oss leka med tanken om Malmö som modell för resten av Sverige. Vi kan börja med ekonomin.
Citera
2017-06-07, 05:29
Medlem
Malmö är en ända stor misär just nu med kass ekonomi.
Citera
2017-06-07, 13:36
Medlem
ZyClaves avatar
Hur många mord är vi i Malmö uppe i nu under 2017 egentligen? 7-9 någonting va...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in