2017-05-08, 21:58
Medlem
Massa jävla drägg och pack bland etniska svenska vita negrer och deras knarklangande arabpolare drar runt och bråkar i västra Malmö i princip varje dag. Det börjar märkas att svenska arbetarklasskräk sjunker till svartingarnas nivå med sin Rosengårdssvenska, sitt knark, sina vapen. Blir bara värre och värre. Det går knappt att gå ut längre för skötsamma barn och ungdomar.
Citera
2017-05-09, 02:42
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kabdallah
Det är alltid bråk på Värnhemsskolan för de som går där är alla underbegåvade (inbreeds?). I Malmö ska man vara vänster som drar bidrag för det är normen. Det är de med allra lägst intelligens som bor i Malmö och är stolta över Malmö för det är en plats där man som bidragsproffs kan leva på bidrag livet ut. Jag har hört att Stjernfelt-Jammeh är gift med en från Gambia men aldrig synts offentligt med honom. Är det för att hon ansåg att den snabbaste karriärvägen på Malmö stad var att gifta sig med en afrikan så att det såg bra ut?

excercisgatan... polisen får övning, man kan undra hur det påverkar bostadspriser där, 500 araber, somalier, afganer och tjejer i slöjor gör avtryck, när det är fint väder kan man se de häcka i stora kolonier på den stora gräsmattan , man ser svartskallar och en massa slöjor
Citera
2017-05-09, 05:31
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Det var en sen nyhet. Den öppnade i maj förra året, ligger precis vid yttre Ringvägen, går inte att missa.

/T
Du går tydligen inte i moskéer.

Mahmoodmoskén ligger vid Yttre Ringvägen sedan 2016.

Det här mycket efterlängtade nybygget Umm Al-Mu’minin Khadijah moskén ligger i Håkanstorp.
Citera
2017-05-09, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Du går tydligen inte i moskéer.

Mahmoodmoskén ligger vid Yttre Ringvägen sedan 2016.

Det här mycket efterlängtade nybygget Umm Al-Mu’minin Khadijah moskén ligger i Håkanstorp.

Innebär det att det byggts en kyrka i det land som stått för sponsringen av detta groteska bygge?

En annan observation. Om ni har vägarna förbi det som var AGs en gång i tiden, på Seved. Vid grinden mot Lantmannagatan finns någon typ av muslimskt brödraskap för där ränner muslimer i sina äckliga "kostymer" och tittar på vita som om de skulle skära halsen av en. Dessa borde deporteras på en gång eller så borde någon tipsa SÄPO om föreningen. Det är inga "vanliga" muslimer utan radikala och fundamentalister. De borde inte vistas i ett modernt samhälle.
Citera
2017-05-09, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kabdallah
Jag har hört att Stjernfelt-Jammeh är gift med en från Gambia men aldrig synts offentligt med honom.

Antingen så gifte hon sig med honom för att han skulle få stanna i landet eller så har han helt enkelt flyttat ut på grund av impulsiv negroid rastlöshet. Negermän är inte trogna, vare sig av naturen eller kulturellt. Normen i Gambia och andra västafrikanska länder är att sätta på kvinna efter kvinna efter kvinna, inte att gifta sig med en enskild kvinna och stanna med henne.
Citera
2017-05-09, 13:57
Medlem
spoilers avatar
"Malmöbon Stefan Gram är på väg ut till sin bil på Solbacken – han ska ta flyget till Stockholm. Då inser han vad som har hänt. Någon har tänt eld på hans bil. Ytterligare två bilar är totalt utbrända. ”Jag bor i Malmö och är läkare, så jag är ganska desillusionerad”, säger han."

https://unvis.it/sydsvenskan.se/2017-05-09/tre-bilar-i-brand
Citera
2017-05-09, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Malmöbon Stefan Gram är på väg ut till sin bil på Solbacken – han ska ta flyget till Stockholm. Då inser han vad som har hänt. Någon har tänt eld på hans bil. Ytterligare två bilar är totalt utbrända. ”Jag bor i Malmö och är läkare, så jag är ganska desillusionerad”, säger han."

Förra året började bilbränderna under juni och det var minst en bild per dag i snitt. Att muslimska varelser eldar bilar det har de lärt sig att det blir man belönad för eftersom de inavlade kommunistludrena som jobbar som socionomer ger muslimerna gratis körkort, lägenhet, betald lägenhet och räkningar, gratis bil i den ordningen. Det lönar sig att vara muslim och kriminell i Malmö. Hade man istället fått en kula i sig för det man stället till för som i sina hemländer så hade det slutat över en natt. jag hade sparkat alla kommunistluder som har godkänt att bilbrännare får något.
Citera
2017-05-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziaie
Förra året började bilbränderna under juni och det var minst en bild per dag i snitt. Att muslimska varelser eldar bilar det har de lärt sig att det blir man belönad för eftersom de inavlade kommunistludrena som jobbar som socionomer ger muslimerna gratis körkort, lägenhet, betald lägenhet och räkningar, gratis bil i den ordningen. Det lönar sig att vara muslim och kriminell i Malmö. Hade man istället fått en kula i sig för det man stället till för som i sina hemländer så hade det slutat över en natt. jag hade sparkat alla kommunistluder som har godkänt att bilbrännare får något.

Dom gör det för att hämnas på alla männen som inte gett dom tillräcklig kärlek i deras feministiska liv.
Citera
2017-05-09, 18:47
Medlem
Man slet matkasse från 85-åring med rullator

En 85-årig kvinna utsattes oväntat för en stöld.

http://24malmo.se/2017/05/09/man-slet-matkasse-fran-85-aring-med-rullator/
Citera
2017-05-09, 19:24
Medlem
Vapenbeslag i flerfamiljshus – polisen följde misstänkta personer

Båda personerna kontrollerades av polis och kvinnan visade sig ha en mindre mängd narkotika på sig, varpå polisen tog beslut om husrannsakan på adressen i Kirseberg.

– Där anträffas en större mängd misstänkt marijuana, som är förpackad. Man anträffar också en skarpladdad pistol, med ammunition, säger Nils Norling.

Kvinnan som är i 25-årsåldern och mannen som är i 30-årsåldern greps på plats och anhölls senare.

Båda är misstänkta för narkotikabrott eget bruk och i överlåtelsesyfte samt brott mot vapenlagen.

http://24malmo.se/2017/05/09/vapenbeslag-i-flerfamiljshus-polisen-foljde-misstankta-personer/
Senast redigerad av ascheberg 2017-05-09 kl. 19:27.
Citera
2017-05-09, 20:20
Medlem
Knarkförsäljning i Malmökyrka: ”Ibland har de kniv och kedjor”

Knarkförsäljning mellan kyrkbänkarna och bråk med vapen. Det är vad ett vittne upplevt i Malmökyrkan.

http://24malmo.se/2017/05/09/knarkforsaljning-i-malmokyrka-ibland-har-de-kniv-och-kedjor/
Citera
2017-05-09, 20:49
Moderator
Tystnads avatar
Bor inte i Malmö... men hade besök av en Svensk kollega som bor och jobbar där för en specialfirma.

(jag) Ja... man har ju hört om läget där, är det så allvarligt ??
(Han)hmm.... Jo i höstas sköt dom en utanför mitt hus.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in