2007-09-23, 19:48
Medlem
Jo Milo har ett grymt snack, riktigt sköna repliker Verkar vara en livsnjutare
Svärsonen verkar ha tappat en satans massa muskler i trean eller döljer han dem med sina luffarkläder?
Citera
2007-09-23, 20:05
Medlem
Enrödtråds avatar
Fy fan vilken brutal film ettan är . Såg tvåan och blev besviken ,mest för att Kim Bodnia ej var med,har missat trean. en del fyra
Citera
2007-09-23, 20:35
Medlem
Friedensengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonhjarta
Jo Milo har ett grymt snack, riktigt sköna repliker Verkar vara en livsnjutare
Svärsonen verkar ha tappat en satans massa muskler i trean eller döljer han dem med sina luffarkläder?

Luffarkläder? menar du att han var bättre klädd i ettan? Visserligen har han ett sunkigt jobb som svarttaxichaffis, men kränger ju ändå lite smack bredvid.

Men han har kanske slutat kura och slutat lyfta?

Jag älskar dock Milo, särskilt hans attityd i del 2, i hotellrummet när Kurt spolar ned allt...
Citera
2007-09-23, 20:39
Medlem
I ettan rattar han väl runt närmast halvnaken eller minns jag fel? Man såg ju i alla fall att han hade ganska maffiga överarmar. I 3:an dyker han upp i riktigt usla kläder på födelsedagen... Mmm, han kanske slutat knapra piller...

Vad tycker/tänker ni om Radovan då? Han verkar vara en rätt sympatisk figur när han är på rätt humör. Troligen den mest djupa snubben allt som allt. Men fan om han dök upp och skulle hämta pengar hos mig, hade inte varit så kaxig då
Citera
2007-09-23, 20:44
Medlem
Friedensengels avatar
Radovan skulle väl ha kunnat vara cool, men det känns lite väl mycket när han växlar mellan den helsympatiska och den elaka rollen. Det är därför jag gillar Branko bättre, killen som kommer till Danmark från övergreppens Srebrenica (känns det som) och påbörjar sin tjänst. Han spelar heller inte över lika mycket, även om han bara är en biroll.
Citera
2007-09-23, 21:01
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friedensengel
Fast smeden dör ju i 2:an va?
ewh öh, jag får ta o kolla på den igen tyckte mest att det var en surjävel så det kanske inte gjorde nåt större intryck på mig
Citera
2007-09-23, 21:04
Medlem
Friedensengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
ewh öh, jag får ta o kolla på den igen tyckte mest att det var en surjävel så det kanske inte gjorde nåt större intryck på mig

EDIT
Spoiler
/Moderator
Senast redigerad av Frostnatt 2008-11-05 kl. 19:00.
Citera
2007-09-24, 07:02
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friedensengel
Det är ju Tonys farsa, och han hugger ju ned honom i slutet. Jag antar i alla fall att han dör av det, det känns ganska definitivt...
he he det låter bekant, allt gick ju åt helvete på en gång o han var ju inte man brydde sig om så det måste bara ha glidit förbi, det blir sådär när man ser filmer på teve
Citera
2007-09-24, 08:53
Medlem
Någon som vet om både Radovan och Milo är från Serbien?
Citera
2007-09-24, 09:06
Medlem
Friedensengels avatar
Citat:
Någon som vet om både Radovan och Milo är från Serbien?

Milo (Zlatko Buric) är från Kroatien, har även levt en tid i Slovenien, men jag vet inte om han är serb eller kroat. Radovan (Slavko Labovic) är serb från Montenegro.
Citera
2007-09-24, 09:47
Medlem
Okej, jo men vilken nationalitet spelar de i filmerna?
Citera
2007-09-24, 10:03
Medlem
Friedensengels avatar
Citat:
Okej, jo men vilken nationalitet spelar de i filmerna?

De spelar serber. Titta på inredningen och prydnaderna på Milos café i ettan. Bla så har han ju en affisch med Arkan på väggen där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in