2007-09-28, 10:05
Medlem
mishimas avatar
Är de på Realtid verkligen utbildade journalister? Får känslan varje gång jag läser där att det är folk som har halkat in på ett bananskal. Strukturen på deras texter skiljer sig rätt mycket från vanliga tidningsartiklar.
Citera
2007-09-28, 10:57
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Att du inte tycker det är läsvärt är ju ganska långt ifrån att det är dåligt.
Jag vet massor av duktiga journalister som jag inte läser för att jag inte tycker det är läsvärt eller intressant.

Jag läser mycket affärstidningar, då det både är ett intresse samt att jag måste göra det för att hålla mig uppdaterad om branschen. Men inte realtid.
Citera
2009-12-24, 23:00
Medlem
Det hon skriver saknar i stort sett alltid nyhetsvärde. Hennes inkompetens slås väl bara av skrivbordsgrannen Ian Hammar.
Citera
2009-12-25, 03:23
Bannlyst
Eller Hatt-Bernt
Citera
2020-02-11, 11:52
Medlem
Det finns en anledning till att vi har en rättssystem Sverige. Det inte är pöbelns uppgift att döma.

Men det här har Sara Johansson helt och hållet fått om bakfoten när hon hänger ut folk, trots att hon själv endast sitter på åskådarbänken. Hon förstör folks liv med hennes agerande. Förmodligen har hon en alltför primitiv intelligensnivå för att förstå det själv.

Verkar som hon äntligen fått sparken från Realtid. Hoppas innerligt att hon hamnar på gatan i framtiden. Föraktar innerligt den människan.

https://www.linkedin.com/in/sara-johansson-4a3169a3/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in