Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-11, 21:42
Medlem
Maseratis avatar
Jag köpte denna (fast brun);

http://i9.ebayimg.com/04/i/000/ae/bf/cfd5_1_b.JPG
Citera
2007-11-12, 17:07
Medlem
naals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karnevalen
Jag startar väl en tråd då eftersom att jag behöver en mössa och det säkert kommer många andra som också behöver en mössa såhärdags

Har ni några tips på nån snygg mössa? Märken jag gillar är väl typ Billabong och märken i den stilen. Gärna en riktigt bekväm mössa som inte är allt för dyr vore fint också

Jag tar gärna emot tips på sidor där de säljer mössor. Jag vet en sida nu och det är Zoovillage, men jag hittade inte jätte mycket snyggt där

Så fram med era tips!

Classic adidas har väldigt fina mössor!

Åk in till stadium, där har dom ett stort urval av mössor för ett lågt pris
Citera
2007-11-12, 18:44
Medlem
Funderar på att satsa på något lite halv seriöst, en kraftig mössa så man slipper se ut some en kondom.

http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=23365&g=a&m=c&lbid=0&lcid=5|247
Någon som har länkar till liknande mössor fast i annat mönster?
Citera
2007-11-13, 03:45
Medlem
haxxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maserati
Jag köpte denna (fast brun);

http://i9.ebayimg.com/04/i/000/ae/bf/cfd5_1_b.JPG

Vad gick den loss på och vart hittade du den? Hur sitter den? Är den lite större eller sitter den åt väldigt mycket?
Citera
2007-11-13, 12:52
Medlem
Snackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potatismjoel
Funderar på att satsa på något lite halv seriöst, en kraftig mössa så man slipper se ut some en kondom.

http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=23365&g=a&m=c&lbid=0&lcid=5|247
Någon som har länkar till liknande mössor fast i annat mönster?

Såna har dom rätt gott om på stadium, iaf i min stad.
Citera
2007-11-13, 17:38
Medlem
Maseratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxxel
Vad gick den loss på och vart hittade du den? Hur sitter den? Är den lite större eller sitter den åt väldigt mycket?

Den gick loss på £18 från ebay, vet inte hur det är med passformen.
Jag väntar på leverans nu
Citera
2007-11-13, 18:51
Medlem
haxxels avatar
Citat:
Den gick loss på £18 från ebay, vet inte hur det är med passformen.
Jag väntar på leverans nu

Hum, 18 £.. Fake eller? Jag är ute efter en lite mer loose fit, som hänger lite därbak..
Citera
2007-11-13, 19:09
Medlem
Maseratis avatar
Citat:
Hum, 18 £.. Fake eller? Jag är ute efter en lite mer loose fit, som hänger lite därbak..

Tror inte det, den har en tag på sig...otroligt svårt att bedömma äktheten genom priset, då varan inte säljs Sverige. Jag köpte t.ex Yves Saint Laurent stjortor i England för 100-140 kronor/st vid mitt senaste london besök...Dem skulle kosta minst 900 kronor i Sverige NK i Stockholm hade ju rea på prada skor för 500kr för ett par x antal år sedan... Så du ser hur svårt det är att bedömma

Ta en titt på the stray boys, dem har massor med loose fit mössor...Ralph Laurent kanske har något, köpte en loose fit mössa från dem föra året.
Citera
2007-11-13, 19:21
Medlem
haxxels avatar
Citat:
Tror inte det, den har en tag på sig...otroligt svårt att bedömma äktheten genom priset, då varan inte säljs Sverige. Jag köpte t.ex Yves Saint Laurent stjortor i England för 100-140 kronor/st vid mitt senaste london besök...Dem skulle kosta minst 900 kronor i Sverige NK i Stockholm hade ju rea på prada skor för 500kr för ett par x antal år sedan... Så du ser hur svårt det är att bedömma

Ta en titt på the stray boys, dem har massor med loose fit mössor...Ralph Laurent kanske har något, köpte en loose fit mössa från dem föra året.

Jo den har en tag, men det har ju alla fake? Eller vad menar du? Tag som i märket? Vart i london? Kan vara lite intressant om man åker dit nån dag. Fasen! Jag som kikat på ett par prada dojer denna säsongen, kan de inte ha rea nu med! De ligger på ca 2500 nämligen. Vilken ebay säljare köpte du av? Kan ju vara intressant om man ska köpa något från ebay så man vet att det är från en user som funkar.
Citera
2007-11-13, 20:41
Medlem
Uppvikt rånarluva?

Akta dig för polisen bara, kan bli otäckt.
Citera
2007-11-13, 21:30
Medlem
Maseratis avatar
Citat:
Jo den har en tag, men det har ju alla fake? Eller vad menar du? Tag som i märket? Vart i london? Kan vara lite intressant om man åker dit nån dag. Fasen! Jag som kikat på ett par prada dojer denna säsongen, kan de inte ha rea nu med! De ligger på ca 2500 nämligen. Vilken ebay säljare köpte du av? Kan ju vara intressant om man ska köpa något från ebay så man vet att det är från en user som funkar.

Det kanske dem har...men med streckkod? Det brukar dem flesta därimott inte ha...Hur som helst, jag bedömde den som genuin. England har betydligt störe och billigare utbud av kläder...Skulle jag sett någon sälja en sådan i Sverige så skulle jag nog inte köpt den, då risken för att den är falsk är betydligt störe. Säljaren jag köpte av heter jakzakboys....

Affären var belägrad i centrala london, piccadilly circus om jag minns rätt. Låg i närheten av t-banan.

Haha, när det var rea så köpte massvis med människor likadana dojor...var ingen lockande tanke att haka på då direkt ^^ Hoppas du inte spanat in dojan i Nathalie Schuterman bara, dem tar ju överpris jämfört med grannen nitty gritty ^^ Du kan ju alltid köpa den på jul rean annars som snart komme...det är ett bra tips
Citera
2007-11-13, 21:40
Medlem
Calaveras avatar
Ojoj, visste aldrig att mössa kunde vara en sådan vetenskap...
Jag fattar inte vad folk har mot mössor - de håller öronen varma = gött!
Jag har dålig blodtilförsel i både händer och öron så jag sätter på mig mössa och vantar direkt då det börjar bli kallt - annars fryser man ju.
Sist jag var ute (as in night on the town) utan mössa så kom jag hem med en halv öroninflamation - nej tack för att upprepa det!
Jusst nu har jag en svart standardmössa från nått okänt märke, rätt varm fast det blåser igenom, kanske dags att skaffa ny...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in