2007-09-13, 14:21
Medlem
Har många nya bekanta inom modebranschen.
Risken finns att de någon gång kommer att besöka min trista lägenhet.
Hur ska jag hotta upp lägenheten så den blir glamoröst trendig till ett ganska billigt pris?
Citera
2007-09-13, 14:46
Medlem
jumpcuts avatar
Kan de inte acceptera din lägenhet för vad den är så fuck dem. Visst ska man ha den så pass att det alltid ska kunna komma folk men det är DIN lägenhet där DU ska må bra. Mår du bra av att inte ha en matta t ex så är det skit samma vad andra tycker. Finns det någonting jag avskyr så är det folk som ska ha åsikter om vad som ska bort och vad som ska till för att min lägenhet ska bli trevligare. Usch säger jag.

Men jag tycker att The One är en mycket trevlig inredningsaffär med humana priser.
Citera
2007-09-13, 14:51
Medlem
Om det är pretantiösa credd-mode-fjollor så kan du komma undan med vad som helst.

Töm rummet på möbler och ställ en uppstoppad katt mitt på golvet:
http://neverhappy.com/wp-content/uploads/2007/03/marie-empty-room.jpg

Sen säger du:

"-Jag gillar när rummet andas. Här kan jag vara mig själv. Speciellt när jag utövar pilates och blir ett med tid och rum. Känner ni hur modernismen tvingar det tråkiga svenssonlivet att fly den gråspräckliga vardagen? Nå? Gör ni? Eller är ni obildat arbetarpack!?"

"-Nejmenågud! Det är ju suveränt. Vad smart du är. Åhhhh, vad fint! Du kan verkligen inredning"

"-Just det. Och glöm förihelvete inte det!"

Citera
2007-09-13, 14:52
Medlem
Jag tycker själv att min lägenhet är urtrist så jag tar tacksamt emot tips på förändringar. Tack för tipset om inredningsaffären, ska kolla upp den.
Söt katt på en mysig matta.
Citera
2007-09-13, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Om det är pretantiösa credd-mode-fjollor så kan du komma undan med vad som helst.

Sen säger du:

"-Jag gillar när rummet andas. Här kan jag vara mig själv. Speciellt när jag utövar pilates och blir ett med tid och rum. Känner ni hur modernismen tvingar det tråkiga svenssonlivet att fly den gråspräckliga vardagen? Nå? Gör ni? Eller är ni obildat arbetarpack!?"

"-Nejmenågud! Det är ju suveränt. Vad smart du är. Åhhhh, vad fint! Du kan verkligen inredning"

Jag tycker att du, TS, gör som Ceru föreslår här ovan. Eller så skiter du helt enkelt i vad de tycker och ber dem slå sig ner i den flagnande skinnsoffan och hålla käften om saker som inte angår dem.
Citera
2007-09-13, 15:59
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru

Sen säger du:

Det var lätt det roligaste inlägget på länge!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in