Citat:
Ursprungligen postat av BassInYoFace
Jag antar att du inte kör så mycket dirtytalk i sängen då? För hur skulle det låta... " åh... för in din stora erigerade penis i min trånga slida..." - funkar inte riktigt för mig i alla fall.
Och beträffande själva ämnet så är de få gånger jag hört tjejer prata om att masturbera så har dom sagt "hem och pilla lite" eller "gnida". Men jag har inte så många tjejbekanta och dom få jag har talar inte direkt öppet om sådant.
Jag är mer rakt på sak. Noll romantisk och ingen finlirare. När jag vill ha sex säger jag faktiskt:
- Nu gör vi det. Eller tar till handgripligheter

Och när jag vill ha hans penis i min slida så säger jag:
- Snälla, stoppa in den. Eller så tar jag tag i den och för in den. Så enkelt är det i min lilla värld
Sen har jag aldrig "lärt" mig säga orden. Kan bero på min ålder - vad vet jag. Ingen tjej sa fitta, kuk och knulla i de klasser jag gick. Och jag har sällan hört nån 40+-are säga orden. Jag vet hur de stavas och kan uttala orden utan att känna obehag, men de känns inte naturliga för mig att uttala - precis som att finska ord inte känns helt naturliga för mig att säga. Eller kinesiska. Eller somliga slangord i dag.