Flashback bygger pepparkakshus!
2007-09-07, 08:58
Medlem
ap3s avatar
Min tjej brukar säga "tömma"... Ex "jag var så kåt att jag tömde i duschen..".
Kommer väl ifrån att jag brukar säga att jag var tvungen att "tömma pungen".
Citera
2007-09-07, 09:31
Medlem
Dr.Roberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Det är danska

bamselutter
Citera
2007-09-07, 09:38
Medlem
BassInYoFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Och jag pratar inte grovt och snuskigt. Säger penis, slida, onanera och samlag - inga grövre uttryck. Dessutom har jag ju en mjuk och ljus flickröst så det blir som så oskyldigt och lite småskojigt när jag tar upp olika "pinsamma" ämnen
Jag antar att du inte kör så mycket dirtytalk i sängen då? För hur skulle det låta... " åh... för in din stora erigerade penis i min trånga slida..." - funkar inte riktigt för mig i alla fall.

Och beträffande själva ämnet så är de få gånger jag hört tjejer prata om att masturbera så har dom sagt "hem och pilla lite" eller "gnida". Men jag har inte så många tjejbekanta och dom få jag har talar inte direkt öppet om sådant.
Citera
2007-09-07, 09:58
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BassInYoFace
Jag antar att du inte kör så mycket dirtytalk i sängen då? För hur skulle det låta... " åh... för in din stora erigerade penis i min trånga slida..." - funkar inte riktigt för mig i alla fall.

Och beträffande själva ämnet så är de få gånger jag hört tjejer prata om att masturbera så har dom sagt "hem och pilla lite" eller "gnida". Men jag har inte så många tjejbekanta och dom få jag har talar inte direkt öppet om sådant.

Jag är mer rakt på sak. Noll romantisk och ingen finlirare. När jag vill ha sex säger jag faktiskt: - Nu gör vi det. Eller tar till handgripligheter Och när jag vill ha hans penis i min slida så säger jag: - Snälla, stoppa in den. Eller så tar jag tag i den och för in den. Så enkelt är det i min lilla värld

Sen har jag aldrig "lärt" mig säga orden. Kan bero på min ålder - vad vet jag. Ingen tjej sa fitta, kuk och knulla i de klasser jag gick. Och jag har sällan hört nån 40+-are säga orden. Jag vet hur de stavas och kan uttala orden utan att känna obehag, men de känns inte naturliga för mig att uttala - precis som att finska ord inte känns helt naturliga för mig att säga. Eller kinesiska. Eller somliga slangord i dag.
Citera
2007-09-07, 10:28
Medlem
Gnugga är det bästa ordet tycker jag. Dessutom kan vi då kan kalla kvinnor för "gnuggisar" vilket ju är ett bra ord
Citera
2007-09-07, 10:30
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belzebubb
Gnugga är det bästa ordet tycker jag. Dessutom kan vi då kan kalla kvinnor för "gnuggisar" vilket ju är ett bra ord

Den var bra!
Citera
2007-09-07, 10:33
Bannlyst
Citat:

störtskönt
ordet gnugga gör att jag tänker på skraplotter, som i sin tur gör att jag föreställer mig hur det skulle vara att tillfredsställa en kvinna med ett mynt.
Citera
2007-09-07, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirFlaw
störtskönt
ordet gnugga gör att jag tänker på skraplotter, som i sin tur gör att jag föreställer mig hur det skulle vara att tillfredsställa en kvinna med ett mynt.

Intressant bild som målas upp i sinnet nu på grund av dina funderingar
Det är nog faktiskt inte helt omöjligt att göra det heller. Lite fingerfärdighet bara?
Citera
2007-09-07, 11:04
Bannlyst
Citat:
Intressant bild som målas upp i sinnet nu på grund av dina funderingar
Det är nog faktiskt inte helt omöjligt att göra det heller. Lite fingerfärdighet bara?

frågan är vilket mynt som skulle fungera bäst?
istället för geishakulor kan man ju fylla upp med mynt, som en mänsklig spargris

sorry för OT
Citera
2007-09-07, 11:21
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:

Mmmm får mig att tänka på barndomen klistermärkes-gnuggisar som när man gnuggade på de avgav en doft utifrån vad de föreställde. Jordgubbs-gnuggisar var mina favoriter
Citera
2007-09-07, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirFlaw
frågan är vilket mynt som skulle fungera bäst?

5-kronan tror jag, dom andra är så små så dom kanske försvinner in i djupet om man tappar dom

Citat:
istället för geishakulor kan man ju fylla upp med mynt, som en mänsklig spargris

Låter väldigt obehagligt för damen, men intressant
Det påminner mej om en gammal sketch, har för mig att att Lars Ekborg(?) sa något sådant i monologen "bunt ihop dom och slå ihjäl dom" eller vad den nu heter. Har du hört den? Han pratar dialekt (norrländsk?) och säger något i stil med "kärringa? vad ska man ha kärringa till? vänd upp o ner på na och använd som sparbössa"
Citera
2007-09-07, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Mmmm får mig att tänka på barndomen klistermärkes-gnuggisar som när man gnuggade på de avgav en doft utifrån vad de föreställde. Jordgubbs-gnuggisar var mina favoriter

Precis, och ni damer luktar också gott när man gnuggar på er ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in