2009-04-09, 09:16
Medlem
brackspaces avatar
hjälp!

För något årsedan gjorde Efterlyst ett special program om just Hasse Aro där dom skojade till det lite och Leif Gw Persson satt och gjorde gärningsmannaprofil "ja han är ju en mycket farlig man som gör det spontant blabla" - någon som vet vart jag kan få tag på det avsnittet?
Citera
2009-04-12, 11:10
Medlem
.-.-.s avatar
Sms:ade GW och frågade hur det kommer sig att invandrare är överrepresenterade i efterlyst, om det bara är slumpen kanske? Man lär väl aldrig få nåt svar på den frågan, nog för att det vore väldigt intressant att höra gw svara på den, jag tror faktiskt han skulle ha stake nog att säga sanningen.

Jag har suttit ett par program nu och räknat svenskar resp inte svenskar.
Bara såna det gått att veta med säkerhet nationalitet. 20-4 är siffrorna hittills, till vilka det behöver jag väl inte ens nämna.

Tycker det verkar idiotiskt av dom att nämna sina tips i slutet av varje program. Dom kan säga att nu vet vi var han befinner sig och ska åka dit för att kolla läget. Har bara den efterlyste sett programmet så är det ju bara att packa ihop och skynda sig vidare.
Citera
2009-04-13, 00:26
Medlem
-FlashFront-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Har bara den efterlyste sett programmet så är det ju bara att packa ihop och skynda sig vidare.

Sorgligt om dem måste lämna landet.
Citera
2009-04-15, 21:18
Medlem
Fruktpresss avatar
Suck, varför tittar jag på efterlyst? Man blir ju bara förbannad varje gång.

Svensk ihjälskjuten.. GM är 2 utlänningar
Svensk utsatt för våldtäktsförsök.. GM är en neger.

Ger mig fan på att konditorn som sålda gamla bakelser till Bettan också var ett främmande element.

Och programmet är bara 15 min gammalt.
Citera
2009-04-15, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktpress

Ger mig fan på att konditorn som sålda gamla bakelser till Bettan också var ett främmande element.

Rånoffret som miste synen i Herrljunga, klassiskt blattebrott. Ja du nog har Sverige blivit ett skitland allt. Förstår inte hur politikerna tänker.
Citera
2009-04-15, 21:44
Medlem
MrTurtles avatar
Fan va arg jag blev när jag hörde det där om 82 åringen som skulle åka till polen för att lämna saker till barnhem och blir rånad och släpad bakom bilen.

Hade jag varit där så skulle jag garanterat slagit skiten ur gärningsmannen.
Citera
2009-04-15, 21:44
Medlem
Mr.Walkers avatar
Jadu alphaparkas du har så rätt så
Citera
2009-04-15, 21:51
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas
Rånoffret som miste synen i Herrljunga, klassiskt blattebrott. Ja du nog har Sverige blivit ett skitland allt. Förstår inte hur politikerna tänker.

Världens sämsta polis är sämst även i Herrljunga (Alingsås polisdistrikt). Om herrarna inte kan nagla dit tre orts-hillbillys i denna gudsförgätna avkrok, hur f-n skall vi då förvänta oss brottsuppklarande i tätbefolkade områden?

Hur svårt kan det vara, eller beror det på ointresse?
Citera
2009-04-15, 21:51
Medlem
Myskmadras avatar
Om man ska prata skamfläck för det här landet så är det utan tvekan den analfabetiska inavlade jävla patrasksamling norr om Uppsala som förgiftar och tjuvjagar vargar samt deras lika lågpannade idioter till grannar som låter sig "tystas". Man får innerligt hoppas att kommande generationer inser hur förbannat impotent och löjeväckande det är när vuxna män måste hantera sina mindervärdeskomplex genom att avreagera sig via jakt och lustmord på djur. Perverst. Alla som ens andas något om att jakt på varg är viltvård kan ta sin jävla älgstudsare och skjuta sig för pannan istället.
Citera
2009-04-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktpress

Håller med till 100% brukade titta på varje avsnitt av efterlyst men nu blir man bara argare och argare för varenda jävla avsnitt är 9/10 invandrare!
Citera
2009-04-16, 00:09
Medlem
Somnade GW i kvällens avsnitt? Det såg riktigt kul ut.
Citera
2009-04-16, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas

Dom behöver inte tänka på konsekvenserna, dom har ju inga blattegrannar.
Borde vara ett krav att för varje berikare dom släpper in, skulle en våldtäktligasmedlelem flytta in i grannhuset och bekanta sig med batikhorans dotter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in