2008-04-17, 19:53
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Ska bli intressant höra GW:s uttalanden i kväll ang. Engla mordet..

Indeed, utifrån vad han sa förra veckan. Jag skulle tro att mest hela programmet ägnas åt AE:s brott och fall som skulle kunna ha koppling till honom.
Citera
2008-04-17, 21:09
Medlem
H.E.L.s avatar
Har Hasse rökt en ordentlig stjärtholk eller? Han är illröd i ögonen.
Citera
2008-04-17, 21:36
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Har Hasse rökt en ordentlig stjärtholk eller? Han är illröd i ögonen.

Kan det inte vara så att han var djupt rörd av Englatragedin, eller lider av pollenallergi? Jag har drabbats av båda på sistone.

Äsch, missade andra halvan pga ett viktigt telefonsamtal. Vilka mord/försvinnanden/våldtäkter som kan ha koppling till Eklund togs upp?
Citera
2008-04-17, 21:48
Medlem
jamesbondes avatar
Bortsett från Englafallet var det samma gamla visa . . . (Malmö) rån mot uraffär för exklusiva klockor, rånarna försvann på stulna Kawasakis och dumpade dem och försvann vidare i en flyktbil - en mörkblå BMW. . . .
I ett annat rån mot en guldaffär (också Malmö) slog man ner innehavaren och tejpade armar och ben. Signalement: talade svenska med brytning. . . .
Kriminellt slödder enligt mig.
Generös flyktingpolitik kallas det av svenska politiker.
Citera
2008-04-18, 23:27
Bannlyst
Invandrarnytt

tydligen har SVT fått många anmälningar på sig att de diskriminerar invandrare , att de ej får plats i svensk media, så nu har man beslutat att starta ett nytt program, som kommer att kallas "Efterspanad".
Ska dock ej sammankopplas med TV3,s "Efterlyst", som kör ett helt annat koncept, där verkligheten mörkas...
Citera
2008-04-19, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfis
tydligen har SVT fått många anmälningar på sig att de diskriminerar invandrare , att de ej får plats i svensk media, så nu har man beslutat att starta ett nytt program, som kommer att kallas "Efterspanad".
Ska dock ej sammankopplas med TV3,s "Efterlyst", som kör ett helt annat koncept, där verkligheten mörkas...

förklara hur invandrare blir diskriminerade och hur Efterspanad löser det problemet?

jag förstår ingenting:/

Mörkas det i efterlyst? vad mörkas? *trög
Citera
2008-04-19, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesbonde
Bortsett från Englafallet var det samma gamla visa . . . (Malmö) rån mot uraffär för exklusiva klockor, rånarna försvann på stulna Kawasakis och dumpade dem och försvann vidare i en flyktbil - en mörkblå BMW

Hur fan får du faktumet att de stack i en (gissningsvis snodd) BMW till att det handlar om invandrare Einstein (Nej, förlåt - han var ju jude så det går ju inte)?

F.ö. - varför tar du inte upp kvällens huvudstjärna - whitetrash-fettot Anders Eklund eller nassedräggen som spöade negern?
Citera
2008-04-24, 17:22
Medlem
johnny-62s avatar
Känner du igen tjuvarna i bhurka.:??

Citat:
Två kvinnor stal ett bankomatkort och fångades sedan på bild när de använde kortet för att ta ut 30 000 kronor på SE-banken i centrala Karlskoga. Nu hoppas polisen att någon ska känna igen kvinnorna på bilderna.

Händelsen inträffade mitt på dagen i Karlskoga den 24 januari i år. Tjuvarna hade stulit bankomatkortet från en kvinna som besökt stadens centrum tidigare samma dag.

Kortägaren upptäckte stölden först när kvinnorna redan hade hunnit stjäla de 30 000 kronor som fanns på kontot.

http://www.efterlyst.tv3.se/index.php?option=com_content&view=article&id=7622: kaenner-du-igen-kvinnorna-pa-bilderna&catid=1:veckans-efterlyst&Itemid=3
Ur kvällens efterlyst, bra bilder på dom här två så dom lär ju åka fast..
Citera
2008-04-24, 21:56
Medlem
wonderlands avatar
^Det där är ingen burka dock, trodde du var ironisk. Hade dom haft burka hade det varit väldigt svårt att känna igen dom.
Citera
2008-04-24, 22:38
Medlem
kruegers avatar
Jag missade en del av programmet men tyckte mig se en misshandel i/utanför en tunnelbanevagn, vad var det?
Citera
2008-04-24, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krueger
Jag missade en del av programmet men tyckte mig se en misshandel i/utanför en tunnelbanevagn, vad var det?

Det var två karlar som blev irriterade på att en kille och hans manliga sambo kelade på tunnelbanan.

Vad hette hon som sålde hästarna?
Citera
2008-04-25, 07:59
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W_T_F
Det var två karlar som blev irriterade på att en kille och hans manliga sambo kelade på tunnelbanan.

"Blev irriterade"

Männen misshandlade ett par bara för att en i paret suttit med armen runt sin sambo i tunnelbanevagnen. Misshandel är ett brott - irritation är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in