2009-11-25, 21:24
Medlem
Dalailamas avatar
Precis som GW sade.. mest flyktingar och invandrare som begår den här typen av grova oprovocerade våldsbrott.

Fy faan vad arg jag blir! Elektriska stolen borde blattejävlarna få!
Citera
2009-11-25, 21:25
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
hehe skön kommentar av GW att det är turkar som sysslar me sånt. Fast För en gång skulle såg det ju ut att vara 3 svenskar. En liamkopia

Missade det, hur uttryckte han sig?
Citera
2009-11-25, 21:25
Medlem
100apor.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalailama
Precis som GW sade.. mest flyktingar och invandrare som begår den här typen av grova oprovocerade våldsbrott.

Fy faan vad arg jag blir! Elektriska stolen borde blattejävlarna få!

jo, men lustigt att uttala sig så just den gången det är svenskar som är gärningsmän...
Citera
2009-11-25, 21:26
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100apor.se
jo, men lustigt att uttala sig så just den gången det är svenskar som är gärningsmän...

Du såg väl bilden? Inga svenskar.
Citera
2009-11-25, 21:27
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
hehe skön kommentar av GW att det är turkar som sysslar me sånt. Fast För en gång skulle såg det ju ut att vara 3 svenskar. En liamkopia

Haha.....GW är för skön
Nu blir det väl ramaskri om hans uttalande i tidningarna i morgon.
Jag tyckte allafall det såg ut som 2 av dem var turkar
Citera
2009-11-25, 21:27
Medlem
ErikJs avatar
Jag är väl inte sådär jätte förtjust i invandrare men nu när äntligen Leif GW går ut och säger att blattarna är drägg så är det ju inte ens invandrare som misshandlat den där unga killen om man fick se rätt bilder....?? Är han full ikväll vår käre GW?

Edit: Nu vet jag, GW sa sådär för att tidningarna ska kunna säga att de visst är vi svenskar som begår de flesta och grövsta brotten
Citera
2009-11-25, 21:28
Medlem
gr6810s avatar
Jag tror att LGWPs kommentar var en ironisk passning till SD. Han har ju tidigare uttryckt vad han tycker om partiet.
Citera
2009-11-25, 21:29
Medlem
pundarfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Jag är väl inte sådär jätte förtjust i invandrare men nu när äntligen Leif GW går ut och säger att blattarna är drägg så är det ju inte ens invandrare som misshandlat den där unga killen om man fick se rätt bilder....?? Är han full ikväll vår käre GW?

men just innan var det ett annat överfall där det var en 5-6 invandrare på bild !
Citera
2009-11-25, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ

Edit: Nu vet jag, GW sa sådär för att tidningarna ska kunna säga att de visst är vi svenskar som begår de flesta och grövsta brotten
Gå till en optiker
Citera
2009-11-25, 21:30
Medlem
Isbiten90s avatar
Synd att det var så dåliga bilder på killarna i tunnelbanan. Han längst till höger såg ut som en kille jag känner till. Känner honom inte, men har alltid upplevt honom som en jävligt obehaglig kille.

Vill se bilden igen.
Citera
2009-11-25, 21:31
Medlem
kompjuters avatar
10 turkar på bild inom en kvart
Citera
2009-11-25, 21:31
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Gå till en optiker

Vad menar du? Såg dom där tre grabbarna ut som blattar? Liam Norberg-kopia på den ena tex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in