Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-01, 12:12
Medlem
Hispers avatar
Med anledning av den här tråden http://www.flashback.org/showthread.php?t=536560 i Feedback så kanske man borde införa att då man ändrar en redan utannonserad avstängning så skall denna ändring annonseras. För i det aktuella fallet så är det ju faktiskt fel det som står utannonserat bland avstängninarna.
Citera
2007-09-01, 12:51
Bannlyst
Den här tråden kommer nog inte bli så livad så jag lägger in en personlig önskan om varningar och bannlysningar-forat; ändra till 'tillsägelser, varningar och bannlysningar' så blir det lättare att hålla reda på tillsägelsestatus för oss medlemmar och därmed kanske mindre varningar och bannlysningar i onödan..

OnT så håller jag med Hisper.
Citera
2007-09-01, 13:34
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Den här tråden kommer nog inte bli så livad så jag lägger in en personlig önskan om varningar och bannlysningar-forat; ändra till 'tillsägelser, varningar och bannlysningar' så blir det lättare att hålla reda på tillsägelsestatus för oss medlemmar och därmed kanske mindre varningar och bannlysningar i onödan..

OnT så håller jag med Hisper.
Det skulle ta för mycket tid om alla tillsägelser även skulle utanonnseras.
Citera
2007-09-01, 19:22
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Det skulle ta för mycket tid om alla tillsägelser även skulle utanonnseras.

Dessutom får man (oftast) ett PM när man får en tillsägelse så alla kan ju räkna sina egna.
Citera
2007-09-01, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Dessutom får man (oftast) ett PM när man får en tillsägelse så alla kan ju räkna sina egna.
Nope, av mina totalt sex tillsägelser har jag fått pm tre gånger, det är hälften vilket inte är i närheten av oftast..
Citera
2007-09-01, 20:34
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Nope, av mina totalt sex tillsägelser har jag fått pm tre gånger, det är hälften vilket inte är i närheten av oftast..

Ditt underlag är inte tillräckligt för att kunna dra statisktiska slutsatser.

Dessutom stämmer det inte att du har sex tillsägelser.
Citera
2007-09-01, 20:37
Bannlyst
Citat:

Ehh, där ser man, då har jag alltså missat någon(fem tidigare, tre som ledde till första varningen och två som ledde till andra samt en färsk tillsägelse=sex st).. Har du eller jag missat nån?
Citera
2007-09-01, 21:01
Medlem
ulvenas avatar
Citat:

Jag har fått 1 utan PM, fick fråga i "Fråga mods tråden" för att få veta om jag fått en eller inte.

Citera
2007-09-01, 21:07
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ehh, där ser man, då har jag alltså missat någon(fem tidigare, tre som ledde till första varningen och två som ledde till andra samt en färsk tillsägelse=sex st).. Har du eller jag missat nån?

Du hade fem innan första varningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in