2009-08-02, 04:22
Medlem
Hejsan1s avatar
helvetehelvetehelvete.. var inte alls hög efter lite rökande.. blev dum och otålig så rökte en joint väldigt snabbt.. typ 30 sekunder. Sen tog det ungefär en kvart och jag gick på toa, då plötsligt får jag en jävla total damptripp på 30 sekunder där det kändes som att jag drömde.. minns nåt om ett tåg. Vaknar upp av att jag ramlar på toastolen. Lyckades 'chippa' högra framtanden alltså en liten bit av den är borta! Slog mig lite på hakan och bröstet också, ett mirakel att jag lever hursomhelst. Nu efteråt känner jag mig inte mer hög heller i princip, måste skynda mig att lägga mig nu innan ångesten och paniken överfaller mig, gonatt
Citera
2009-08-07, 00:32
Bannlyst
Man tackar för en bra skriven rapport.Har en tripp-rapport som involverar 200 får och 2g spice rökt i bong,hoppas den blir lika bra som din
Citera
2009-08-07, 22:04
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
helvetehelvetehelvete.. var inte alls hög efter lite rökande.. blev dum och otålig så rökte en joint väldigt snabbt.. typ 30 sekunder. Sen tog det ungefär en kvart och jag gick på toa, då plötsligt får jag en jävla total damptripp på 30 sekunder där det kändes som att jag drömde.. minns nåt om ett tåg. Vaknar upp av att jag ramlar på toastolen. Lyckades 'chippa' högra framtanden alltså en liten bit av den är borta! Slog mig lite på hakan och bröstet också, ett mirakel att jag lever hursomhelst. Nu efteråt känner jag mig inte mer hög heller i princip, måste skynda mig att lägga mig nu innan ångesten och paniken överfaller mig, gonatt
Shit... Hur mår du nu då, så här i efterhand?
Tror du du kommer våga röka igen?

Citat:
Ursprungligen postat av roughboy90
Man tackar för en bra skriven rapport.Har en tripp-rapport som involverar 200 får och 2g spice rökt i bong,hoppas den blir lika bra som din
Först och främst, tack för de snälla orden.

Sen är jag väldigt nyfiken på att höra mer om din rapport, låter väldans intressant med "200 får och 2g spice i bong"
Din rapport kan nog bli mycket bättre än min, om du bara ser till att beskriva dina känslor och tankar under ruset.

Må väl!
Citera
2009-08-18, 11:09
Medlem
Spice

Måste bara säga efter två tripper på spiceblanning mellan diamond och tropical att helt otroligt. Slår ju på som sören. Röka bong. Shit kan inte över huvud tagen röra mig, allting snurrar som fan, torr som öken i munnen och skrattar så magen håller på att vända sig ut och in. Haha lite fett e det. Och trög i hjärnan, till detta hör att vi skulle på utgång ingen bra ide. Tur vi aldrig kom någonstans, vi hade gjort bort oss fett ju
Citera
2010-10-30, 12:31
Medlem
Rök pipa istället, rekommenderas stark
Citera
2010-12-08, 14:42
Medlem
Rökte spice för första gången i söndags,har alltid vatt lite skeptiskt emot detta nymoderna men det fanns inget annat att få tag på

Vi körde med jointar, blandade ca 50/50,rätt så trevlig pysselstund så där på en söndagskväll, väl igång kommen efter att ha kört ut folk som kommit emellan satt vi och rökte, jag drog en jolle själv mina kompisar delade, kändes som om man blev seg, hänge inte riktigt med. Drack några öl och sedan byggde vi en bong och la mycket på och rökte som fan, tiden den hade stannat filmer var korta osv. men sen när det bara var jag å min kompis fan vad vi snackade och hade roligt men det behövdes mycket för att komma igång, och öl, hoppas att det bli bättre till nästa gång men nu har jag riktiga grejer på G
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in