• 1
  • 2
2007-08-25, 16:46
Medlem
Fröken Clüft

I den ansedda Tidningen Times beskrivs Carro som den fria idrottens skönhetsdrottning, som vid presskonferenser kan prata om annat än sekunder och centimetrar... Vad mer behöver tilläggas?? Detta forum tenderar till att ha blivit en samlingsplats för halvgamla idioter, som hasplar ur sig meningslösheter som "hon tar den säkert i tvåan" o s v..
2007-08-25, 16:47
Medlem
Bajsfacistens avatar
Finn nog inga historier om henne, för hon är så jävla scoutigt präktigt tråkig. Jag mår dåligt av att se hennes hispiga ansikate i rutan hela jävla tiden. Hon är så duktig ja men va fa i sjukamp, det är ju fan knappt en riktigt sport, utan en halvsport, halvdålig/halvbra i flera sporter.

Stefan Holm, Staffan Strand, Carolina Kluft, Kajsa Bergqvist och den där tjöcke skidåkaren. usch vilka dåliga människor.
2007-08-25, 16:49
Medlem
Skidåkaren..

Inte nog att du är fet.. Du kan hasa fram på skidor också??
2007-08-25, 16:50
Medlem
Rocky69s avatar
Hon är världens genom tiderna bästa sjukampare då jag inte räknar in de andra resultaten som är sprutresultat.
2007-08-25, 16:51
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lattraggad
I den ansedda Tidningen Times beskrivs Carro som den fria idrottens skönhetsdrottning, som vid presskonferenser kan prata om annat än sekunder och centimetrar... Vad mer behöver tilläggas?? Detta forum tenderar till att ha blivit en samlingsplats för halvgamla idioter, som hasplar ur sig meningslösheter som "hon tar den säkert i tvåan" o s v..

Ja en didning skrever att hon är snygg betyder inte avv vi tycker det. Fast du kanske tror allt du läser i tidningarna.

Hon tar den nog inte i tvåan då hon mer verkar vara riktigt pryd och torr som fnöske i fittan.
2007-08-25, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Hon är världens genom tiderna bästa sjukampare då jag inte räknar in de andra resultaten som är sprutresultat.
hon är bäst på att vara medelmåtta i i 7 olika grenar
2007-08-25, 17:01
Medlem
Käre Mankan

Ja tyvärr.. Jag tror mera på vad Times skriver än vad ett visst "stört" klientel skriver här...
Jag tycker att hon är en mkt bra ambassdör för Sverige.. Kan ni inte miserabla "kreatur" glädja er i stället för att på "ursvenskt" sätt låta avundsjukan förmörka er tankeverksamhet.. Nej förresten jag ber om ursäkt!!
- Ni har ju ingen tankeverksamhet!!
2007-08-25, 17:26
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suckysucky
varje gång jag ser någon som inte använder sökfunktionen blir jag förbannad
http://www.flashback.org/showthread.php?t=362887&highlight=carolina+kl%FCft

Tråd låst.
/mod
  • 1
  • 2