2007-09-05, 22:11
Medlem
akzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
-det var här dom volta med bussen
-vilka då?
-metallica!

han som pissar på juryn är sjukt lik Tommy Bohlin.. Patrick Bohlin hette väl idoldeltagaren.
Citera
2007-09-05, 22:11
Medlem
Dennos avatar
"To sssssing och not to sssing..." Ärligt talat där var en kille som hade dubbel otur. Gud belönade honom med ett talfel som aldrig kommer ge honom ett kontrakt och framförallt så gjorde han misstaget att ställa sig i kö två gånger när gud delade näsor.
Citera
2007-09-05, 22:12
Medlem
I_O_Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLure
Oavsett vad så anser jag att det var jävligt komiskt när denna horribelt oattraktiva skapelse yttrar orden "I am beatiful, no matter what they say". Ser du inte det komiska i det så får du finna dig i en kontrings-smiley

Det där var bara så himla sorgligt. Jag klarade inte ens av att titta.. jag höll för öron och ögon, helt seriöst. Vilka onda föräldrar den flickan måste ha. Även juryn tyckte ju synd om henne. Ush.
Citera
2007-09-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
"To sssssing och not to sssing..." Ärligt talat där var en kille som hade dubbel otur. Gud belönade honom med ett talfel som aldrig kommer ge honom ett kontrakt och framförallt så gjorde han misstaget att ställa sig i kö två gånger när gud delade näsor.

Haha kvällens bästa var ju klart:

-Jag har svar på din fråga. NOT TO SING.
Citera
2007-09-05, 22:48
Medlem
Arbetarbroders avatar
Den pissigt arga göteborgaren som slängde stolar och tappert försökte få upp en dörr var en inhyrd skådespelare enligt Alex Schulman: http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/532264/#comments

Spelade jävligt bra isf, han hade flera psykopatiska drag även om det var väldigt skumt att han taggade ner så snabbt efter sitt raseriutbrott vid dörren där, och att han inte alls blev arg inne hos juryn utan först efteråt..
Citera
2007-09-05, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Den pissigt arga göteborgaren som slängde stolar och tappert försökte få upp en dörr var en inhyrd skådespelare enligt Alex Schulman: http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/532264/#comments

Spelade jävligt bra isf, han hade flera psykopatiska drag även om det var väldigt skumt att han taggade ner så snabbt efter sitt raseriutbrott vid dörren där, och att han inte alls blev arg inne hos juryn utan först efteråt..

Han heter som sagt Patrik Bohlin och bor i den lilla orten Göta, strax söder om Lilla Edet i Bohuslän. Med tanke på det tyckte jag han verkade ordentligt äkta. Urtypen för bonniga snubbar från den där typen av orter.
Citera
2007-09-05, 23:09
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akz
han som pissar på juryn är sjukt lik Tommy Bohlin.. Patrick Bohlin hette väl idoldeltagaren.
HAhaha hette han bohlin? klockrent!

Arbetarbroder: jag skulle ta ALLT alex schulman skriver med en nypa salt. Som sagt, han verkade urflippad, men såna där ser man ju ibland, så tror nog att han var äkta.
Citera
2007-09-05, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Fan är det ingen seriös person som gjort en ordentlig psykologisk undersökning av dessa människor som söker till Idol och som saknar all gnutta av talang?

Man blir alltid lika förvånad över vilka människor det finns, man tappar tron på mänskligheten.

Det här är lyteskomik.Eller som för länge, länge sen när skäggiga damen, elefant mannen, dvärgar, siamesiska tvillingar och människor med div. fysiska handikapp visades upp för allmänheten.
Hoppas att skrattet fastnar i halsen på er.
Att tv4 väljeratt visa upp människor med div. handikapp är cyniskt.
Visst vissa av de sökande med grandiosa självbilder behöver tas ner på jorden, men t.om. min lilla tjej hemma reagerade med en gång när hon såg sökanden som "inte har alla hästar i stallet". Varför visa upp dem.
Citera
2007-09-05, 23:25
Medlem
Karl H.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Var det en inhyrd skådis så är jag grundlurad.
Citera
2007-09-05, 23:26
Bannlyst
Vafan, finns det inte en enda torrent ute i det fria från årets Idol? Skandal! GentleGiant rasar!
Citera
2007-09-05, 23:48
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GentleGiant
Vafan, finns det inte en enda torrent ute i det fria från årets Idol? Skandal! GentleGiant rasar!

tv4.se/idol ?

I vilket fall var kvällens program rena komiken. Människor? med total avsaknad av självinsikt gör bort sig totalt i TV. Många av kvällens deltagande idioter verkar vara hämtade från Karsuddens, eller kanske rentav från AstraZenecas
försöksavdelning
Citera
2007-09-05, 23:58
Medlem
Garnaals avatar
Länk till styggelsen med judekran och skelande ögon:

http://tv4.se/player/categories.aspx?progId=160847&itemId=&treeId=30240 2&displayTreeId=
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in