Jag tycker det är bra om man har olika intressen och hobbyer. Sen ska det ju inte vara så att någons intressen eller hobby tar för mycket plats, vare sig fysiskt eller relationsmässigt. Om min fru hade exempelvis sömnad som intresse så skulle jag inte vilja ha fjorton provdockor i vardagsrummet. Sen får inte hobbyn ta för stora proportioner heller, hade för ett tag sen ett tjejkompis som dejtade en spelnörd. T ex så kunde han helt plötsligt inte följa med på ett bröllop som de vetat om i ett halvår för att han helt plötsligt var tvungen att spela något i något jävla lagspel på datorn. Han blev rätt stadigt dumpad kan jag säga.
Sen har alltid mina varningslampor blinkat ordentligt när det är frågan om spirituella och andliga kvinnor, de brukar vara mer än lovligt speciella. Även brudar som haft sin morsa som bästa vän, fy vad sopigt. Även tjejer med mycket små hundar - som de givetvis aldrig har någon som helst pli på.
Hästbrudar däremot, det är hett. Sen om man visar lite intresse själv så är det guld, som man är man alltid uppskattad i hästvärlden.