2007-08-24, 17:36
  #85
Medlem
Svampfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Så gör även jag för att bespara andra den där irriterande /leave.php?-skiten. Och jag kör därtill ett script som visar bilderna direkt på sidan för mig, men bara om det länkats "rätt" såsom du och Parker gör/gjort.

Så snälla snälla alla ni som postar bilder - ta er tiden att peta in det där lilla =-tecknet så besparar ni iaf mig en himla massa klipp och klistrande för att kunna se era alster. Plz?

BTB. På detta söta vis får jag se era bilder när jag blir tvungen att högerklicka på bildplatshållaren och sedan klistra in länken i ett nytt fönster.

Ett hett tips är ju att slänga in det här underbara scriptet som för det första tar bort automatiskt "Nu lämnar du FB skiten" samt lägger till en liten skön "Show" knapp när någon länkar till en bild, bara klicka på den knappen så kommer bilden upp i tråden..

Det tar även bort all reklam m.m.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=385213&highlight=Flashback+script

GJ DoctorWho..
Citera
2007-08-24, 17:43
  #86
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampfest
Ett hett tips är ju att slänga in det här underbara scriptet som för det första tar bort automatiskt "Nu lämnar du FB skiten" samt lägger till en liten skön "Show" knapp när någon länkar till en bild, bara klicka på den knappen så kommer bilden upp i tråden..

Det tar även bort all reklam m.m.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=385213&highlight=Flashback+script

GJ DoctorWho..
Nope. Kör med Opera, så Greasemonkey is out of the question. Men även jag precis som DW kör ett script som tar bort redirecten för mig. Att jag sitter och petar in ett =-tecken är alltså inte för min egen skull utan för andras. Man vill ju vara snäll liksom. Och för den delen - vad hag JAG för nytta av att de länkar som jag själv postar i ett inlägg inte ger "du lämnar nu flashback"-helvetssidan? Jag vet var de länkarna går och har därmed ingen som helst anledning att klicka på dem liksom.
Citera
2007-08-24, 19:56
  #87
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Ho! Jag hakar på med en halvkass.

http://i13.tinypic.com/53sm2z4.gif

Tycker det är rolig jag
Citera
2007-08-24, 20:13
  #88
Medlem
Krellyans avatar
Lite halvtaskiga, men det är ju Gustaf, så vafan

http://i12.tinypic.com/5y9uaeb.gif

http://i18.tinypic.com/6au1wn4.gif
Citera
2007-08-24, 20:19
  #89
Medlem
Ledarens avatar
Woho

http://img205.imageshack.us/img205/175/kalleoladypq2.jpg




Edit: En till.

http://img511.imageshack.us/img511/7094/kalleokukuq7.jpg
Citera
2007-08-24, 20:37
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Woho

http://img205.imageshack.us/img205/175/kalleoladypq2.jpg




Edit: En till.

http://img511.imageshack.us/img511/7094/kalleokukuq7.jpg

Bra! Skrattade till åt båda.
Citera
2007-08-24, 20:40
  #91
Medlem
Doctor Whos avatar
Två snabba.

http://i12.tinypic.com/525xhd1.jpg

http://i14.tinypic.com/5x98eg0.jpg

Och en längre.

http://i13.tinypic.com/62xzc3l.jpg

Fan jag har besudlat en av mina favoritserier
Jävla FB vad får ni mig att göra!
Citera
2007-08-24, 21:55
  #92
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Who
http://i13.tinypic.com/62xzc3l.jpg

18-årsgräns på Flashback!!
Citera
2007-08-24, 22:25
  #93
Medlem
Doctor Whos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
18-årsgräns på Flashback!!

Haha, jag man kan ju fråga sig vilket namn han döljer sig bakom!

Här kommer en till som tog lite längre tid, inspirerad av Roger Perssons text som blev publicerad i Aftonblaskan. (Känner du inte till den kan du läsa här: http://www.flashback.org/showthread.php?t=534561

http://i18.tinypic.com/66dieqq.jpg

Upptäckte precis att jag gjort misstaget att särskriva "godisbit"
Eftersom jag inte orkar redigera om så får ni helt enkelt lida med mig i kör
Citera
2007-08-24, 22:28
  #94
Medlem
Doctor Whos avatar
Dåligt med kommentarer tycker jag, är det bara få av oss som ser den enorma humorn i många av dessa bidrag? Eller är det bara så att folk inte orkar kommentera.

Det är ju feedbacken som avgör om man orkar fortsätta anstränga sig eller inte

Svampfest! Lägg i överväxeln nu!
Citera
2007-08-24, 22:33
  #95
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Who
Haha, jag man kan ju fråga sig vilket namn han döljer sig bakom!

Här kommer en till som tog lite längre tid, inspirerad av Roger Perssons text som blev publicerad i Aftonblaskan.

http://i18.tinypic.com/66dieqq.jpg
Citera
2007-08-24, 23:14
  #96
Medlem
Doctor Whos avatar
IB får sin släng av sleven

http://i11.tinypic.com/6h5th8g.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in