Dåligt med kommentarer tycker jag, är det bara få av oss som ser den enorma humorn i många av dessa bidrag?

Eller är det bara så att folk inte orkar kommentera.
Det är ju feedbacken som avgör om man orkar fortsätta anstränga sig eller inte
Svampfest! Lägg i överväxeln nu!