2007-09-03, 19:48
  #373
Medlem
Tebos avatar
Här har vi en till.
http://i12.tinypic.com/637ty0i.jpg
Citera
2007-09-03, 19:56
  #374
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Här har vi en till.
http://i12.tinypic.com/637ty0i.jpg

Bäste Herr Tebo, denna måste Ni förklara. Är yatzy_winner den röde bestien eller är det månne kvarlefvorna i elden som symbolisera forumtrollet?
Citera
2007-09-03, 20:11
  #375
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhon
Bäste Herr Tebo, denna måste Ni förklara. Är yatzy_winner den röde bestien eller är det månne kvarlefvorna i elden som symbolisera forumtrollet?
Citera
2007-09-03, 20:16
  #376
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Här har vi en till.
http://i12.tinypic.com/637ty0i.jpg

Den var klockren!
Citera
2007-09-03, 20:31
  #377
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo

Jag misstänkte väl att så var fallet, men blev lite förvirrad av bilden. Några troll med spjut och ett monster vid en brasa, tänkte om det fanns en annan vinkling som jag missat. Lysande hursomhelst.
Citera
2007-09-03, 22:06
  #378
Medlem
Parkers avatar
Fan, tack för alla positiva kommentarer! Känns jävligt kul.
Citera
2007-09-04, 16:35
  #379
Medlem
Parkers avatar
Nämen, kom igen med några nya!

http://i2.tinypic.com/4m1bbe1.gif
Citera
2007-09-04, 16:50
  #380
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Nämen, kom igen med några nya!

http://i2.tinypic.com/4m1bbe1.gif
Bra jobbat Parker!
Citera
2007-09-04, 17:08
  #381
Medlem
Big_Bites avatar
[IMG]http://i2.tinypic.com/6bm7dbr.jpg[/IMG]

Ett första förök...
Citera
2007-09-04, 22:18
  #382
Medlem
Parkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
http://i2.tinypic.com/6bm7dbr.jpg

Ett första förök...

Hahaha!
Citera
2007-09-04, 23:25
  #383
Medlem
Parkers avatar
Jag är för lat för något annat än enrutare.

http://i8.tinypic.com/6arkg74.jpg
Citera
2007-09-04, 23:43
  #384
Medlem
Katarsiss avatar
För att förstå den här så bör man ha kastat en blick på följande helt fantastiska tråd: http://www.flashback.org/showthread.php?t=533219&highlight=kvinnor+egentlig en

[IMG]http://i12.tinypic.com/5xnz9ys.gif[/IMG]

En inte så kul, men med tanke på ovanstående så kanske den är lärorik om inte annat:
[IMG]http://i6.tinypic.com/6gjgua8.gif[/IMG]

[IMG]http://i6.tinypic.com/4rbewpu.jpg[/IMG]

[IMG]http://i17.tinypic.com/4lhdyd3.jpg[/IMG]

[IMG]http://i17.tinypic.com/4m32s6o.gif[/IMG]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in