Den mytomspunna tråden om FB-strippar gick idag hädan.
Den skingrades stillsamt i riktning mot de sälla jaktmarkerna och...va?
Jag får från studion här att tråden lever!
Den lever!
Tydligt har en viss doktor iakttagits febrilt bläddra i gamla Gustaf-tidningar i jakt på nytt material!
Vi har sökt de ansvariga för en kommentar, men citatet: "Men lägg av, vi jobbar så fort vi kan!" var det närmaste ett officiellt uttalande vi fick.
(Förlåt, jag hade abstinens efter nya strippar och det som började som en oskyldig liten undran om det kom fler utvecklades till nåt fånigt. Men i brist på annat så kan ni ju låtsas att det här är en stripp.)
OBS! Jag vill bara klargöra att jag personligen inte tycker så här om Filofax. Huvudpersonen i strippen är sur på henne och tar till ett uttryck som är tämligen vanligt på forumet (det är med för att visa hur pass skadad han blivit av FB). Jag personligen tycker tvärtom bara gott om Filofax och jag hoppas att ingen någonsin trott eller tror annat.
OBS! Jag vill bara klargöra att jag personligen inte tycker så här om Filofax. Huvudpersonen i strippen är sur på henne och tar till ett uttryck som är tämligen vanligt på forumet (det är med för att visa hur pass skadad han blivit av FB). Jag personligen tycker tvärtom bara gott om Filofax och jag hoppas att ingen någonsin trott eller tror annat.