2007-08-20, 09:11
Medlem
saprofyt.s avatar
Hejsan,

jag undrar om det är många Flashbackmedlemmar (alltså forummedlemmar), som regelbundet besöker Flashback.se, Chat eller Köp & sälj? Eller är det bara forumet som gäller? Jag själv använder bara Flashback för forumet skull, vilket jag tror de flesta andra också gör.

// saprofyt.
2007-08-20, 10:37
Medlem
Krafses avatar
Vet inte om tråden får ligga kvar, men jag kan svara ändå.

Först och främst är det forumet, det besöker jag varje dag. Köp & sälj är jag inne på kanske en gång i månaden, inte ofta med andra ord.
Chatten fungerar inte så det kan jag inte uttala mig om, tror dock att jag hade hängt där en hel del om den funkat.
2007-08-20, 10:42
Bannlyst
jag var in och tittade i chatten ett par gånger innan den togs ner, det som slog mig var att jag inte kände igen en enda person från forumet och det verkade vara en medelålder på 12-13 år där.. totalt ointressant.. enda som skulle få mig sugen att prova igen är om det skulle uppstå en chat med laidbackregler..

köp och sälj har jag också tittat till, tycker det ger samma intryck som när man söker och hittar gamla nedlagda köp/säljsidor som lagts ner innan millenieskiftet.. inte det minsta seriöst och knappas någon som visar intresse för annonserna heller.. totalt ointressant..

flashback.se kommer jag till ibland när jag sitter vid en annan dator, slår en blick på förstasidan som kan vara halvintressant ibland, borde kolla den oftare men man glömmer av det..

jag är till 99.9% i forumet och sorterar på nya inlägg, har inget liv..
2007-08-20, 10:46
Medlem
ABBORREs avatar
Va vänta nu,,,Flashback.se, Chat eller Köp & sälj? vad är det
Äähhh
Jag kör 100% fb info
2007-08-20, 10:47
Medlem
tigertompas avatar
Det är bara forumet som gäller för mig.
2007-08-20, 11:37
Medlem