Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-08-19, 20:19
Medlem
tjo FB, nu har jag råkat ut för ett jobbigt problem!

Jag har skaffat Battle for middle earth 2 och jag använder vista!

När jag försöker mounta IMG i D-tools så händer absolut ingenting! (håller alltså på att installera)

Jag har admin konto, jag har provat att ändra filen till att köra via win2000 etc, Även testat att högerklicka "run as administrator" etc. Nu är jag fast, Måste verkligen få igång detta!

Tack på förhand!
Citera
2007-08-19, 23:50
Medlem
Förut när det var så för mig var det för att det blev sådär win32 eller vad fan det stod har stött på ett problem, söker efter lösning, sen när det står att ingen lösning hittades och det bara finns "stäng" kvar som enda alternativ och man trycker på det så står det, "win32" har stängts av, söker efter lösning på problemet.

Och så håller den på så non-stop, det typ blockade allt annat arbete
Citera
2007-08-20, 13:15
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twiggan
tjo FB, nu har jag råkat ut för ett jobbigt problem!

Jag har skaffat Battle for middle earth 2 och jag använder vista!

När jag försöker mounta IMG i D-tools så händer absolut ingenting! (håller alltså på att installera)

Jag har admin konto, jag har provat att ändra filen till att köra via win2000 etc, Även testat att högerklicka "run as administrator" etc. Nu är jag fast, Måste verkligen få igång detta!

Tack på förhand!

Dum fråga kanske, men har du laddat ner den senaste verisionen av daemon? Om inte kan det ju faktiskt vara så enkelt

Men funkar inte Alcohol 120% på liknande sätt? Ladda ner det och testa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in