2007-08-19, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Är man verkligen begåvad om man lyckas trycka in "Kamelknullare" tjugo gånger i en mening?

Lyckas man trycka in ett ord som kamelknullare 20 gånger i en mening är man högbegåvad.
2007-08-19, 20:59
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourfriend
Lite kuriosa: Flest inlägg av de som saknar avatar har Realizt. Realizt är "rankad" på plats 50 av de som har flest inlägg
H*n har ju haft en avatar, en diamantring om jag inte minns helt fel, så det borde inte gillas.
2007-08-20, 04:02
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Mja, det är väl en sanning med modifikation.. kontot Ruskigbuss har flest posts men användaren bakom rullator/kristallkula m fl konton kan mycket väl ha ännu fler..

Ja. Caine har nog mer poster totalt om jag får gissa, och garanterat många kommentarer delat med BO och Pluxor m.m...
2007-08-20, 08:18
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Ja. Caine har nog mer poster totalt om jag får gissa, och garanterat många kommentarer delat med BO och Pluxor m.m...

Jag har för mig att Caine sade att han har ungefär 25000 inlägg totalt med alla användare. Han skrev det i en tråd för en liten tid sedan.
2007-08-20, 08:33
Medlem
saprofyt.s avatar
Jag trodde faktiskt det var förbjudet att ha dubbelkonton, men ack så fel jag verkade ha
2007-08-20, 08:53
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Jag trodde faktiskt det var förbjudet att ha dubbelkonton, men ack så fel jag verkade ha

Caine har några bannade användare om jag inte minns fel...
2007-08-20, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Jo, fel du hade.. I Caine777s fall handlar det om att han fått amnesti om jag inte missminner mig, annars vore han och hans övriga konton troll. Men är man en vanlig obannad användare går det bra att ha smurfar, konton man kan alternera mellan, huvudsaken man sköter dem.. om alla har några smurfar ökar medlemsantalet och forumet är större på papperet vettu..
2007-08-20, 11:38
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
http://www.flashback.org/memberlist.php?&order=DESC&sort=posts&pp=20

Japp, det borde väl räcka så. Övriga diskussioner om vem som postat vad, och var och såvidare hör hemma i laidback.

*klick*

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in