2007-08-19, 01:22
Medlem
Pepsi_maxs avatar
Efter att ha testat hela den nya fina iMac:n igr s installerade jag idag aMSN. Drog sedan igng en videokonversation, men personen jag pratar med kan inte se mig. Vad r felet? En instllningssak?
Citera
2007-08-20, 04:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi_max
Efter att ha testat hela den nya fina iMac:n igr s installerade jag idag aMSN. Drog sedan igng en videokonversation, men personen jag pratar med kan inte se mig. Vad r felet? En instllningssak?

Har du en webcam?
Citera
2007-08-20, 07:12
Medlem
KeKeLimes avatar
webcam r ju inbyggd i iMac, s det har han.-
Citera
2007-08-20, 13:42
Medlem
MobileFreaks avatar
Blir bilden fr den andra bara vit?
Det problemet har jag med dom flesta nr jag kr med aMsn.. Beror nog p vad dom kr fr msn-version tror jag.
Citera
2007-08-20, 18:46
Medlem
Pepsi_maxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobileFreak
Blir bilden fr den andra bara vit?
Det problemet har jag med dom flesta nr jag kr med aMsn.. Beror nog p vad dom kr fr msn-version tror jag.

Ja det blev den. Har ftt det att funka nu. ppnade portar i routern, vet inte om det var det so gjorde susen.
Citera
2007-08-20, 18:58
Medlem
Funkar bra fr mig. En fljdfrga dock, jag har mrkt att programmet sparar webcamkonversationer, men dessa kan endast spelas upp i programmet. Kan jag p ngot stt spara dessa (till en .avi- eller .swf-fil exempelvis)?
Citera
2007-08-20, 19:39
Medlem
MobileFreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi_max
Ja det blev den. Har ftt det att funka nu. ppnade portar i routern, vet inte om det var det so gjorde susen.
Okey.. Antagligen det som gjorde det d, jag sitter nmligen bakom en router som jag inte har tillgng till att pilla p.. S jag har ingen port forwarding
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in