2007-09-11, 22:37
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Spice låter fan lovande, det ska införskaffas snarast. Btw i vilket format kommer spice på posten? Och luktar det om kuvertet/paketet?
Citera
2007-09-11, 22:38
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Spice låter fan lovande, det ska införskaffas snarast. Btw i vilket format kommer spice på posten? Och luktar det om kuvertet/paketet?
vad spelar det för roll?
Citera
2007-09-11, 22:55
Medlem
MKnugens avatar
Citat:

Kommer i ett vadderat kuvert, luktlöst.
Citera
2007-09-11, 23:12
Medlem
quinns avatar
Ooh, jag känner igen mig så sjukt mkt!
Spice är här för att stanna i min värld
Citera
2007-09-12, 00:41
Medlem
Nikalass avatar
Jag har varit väldigt skeptisk till det här med Spice, och jag vet att ruset tydligen är mycket personligt, men efter den här rapporten känns det definitivt som någonting värt att testa.

Undrar hur det är att blanda med vanligt röka?

Det är just sådana frågor vi har triprapportsavdelningen till, för att kunna bli upplysta av andras erfarenheter. Oavsett vad substansen är så är det ofta viktigt att veta ungefär vad man har att förvänta sig.

Fler riktiga rapporter (som denna) behövs om Spice!

3,5/5 för en välskriven rapport men tråkig upplevelse. Ett minuspoäng får du även för att du inte lyckades fånga mig som läsare på annat sätt än att jag redan var intresserad av att läsa om ett Spicerus.
Citera
2007-09-12, 11:17
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
vad spelar det för roll?

Om man fortfarande bor hemma vill man kanske inte att det ska komma i en stor låda med stämpenl "knark" på.
Citera
2007-09-12, 11:56
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Om man fortfarande bor hemma vill man kanske inte att det ska komma i en stor låda med stämpenl "knark" på.
om man är över 18 och "knarket" är lagligt kvittar det ju givetvis. men du kanske är för hårdrock för det
Citera
2007-09-12, 13:33
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
om man är över 18 och "knarket" är lagligt kvittar det ju givetvis. men du kanske är för hårdrock för det

Tack för skrattet och försöket (?) att förolämpa mig. Och vad skulle hårdrock ha med saken att göra?

Edit: Och även om det är lagligt är det fortfarande knark, och min föräldrar har ingen bra inställning till knark. Nådde jag fram?
Citera
2007-09-12, 14:00
Medlem
Reoshis avatar
dehär va vanligt spice lr ? inte gold?

bra jobbat med rapporten förresten,
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto