2007-08-15, 21:28
Medlem
-Starchild-s avatar
Vad ska man satsa på förnå om man vill få något som höjer prestationen på träningarna ? Ska helst öka orken å hjälpa till att bygga lite muskler eller iaf ta bort lite fett från mage osv :P Men vill inte ha nå olagligt hehe..

såg nåt på Svenskt Kosttillskott som hette CEE, men de kanske bara är nå skit.
http://www.svensktkosttillskott.se/catalog/product_info.php?cPath=63_111_123&products_id=156

Sen så har ju smartbar Stacker 2 XPLC som verkar vara nå liknande det jag söker. http://smartbar.nu/

Nån som vet om någon av dessa funkar, eller nå annat som kanske funkar bra ? Kom gärna med förslag!

Visste inte om jag skulle lägga denna i övriga droger eller doping, men vill inte kalla det för doping, så la den här Men om någon mod tycker den passar bättre på doping så får han/hon gärna flytta den, hellre de än att jag gör en till där.
Citera
2007-08-15, 21:38
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Starchild-
Vad ska man satsa på förnå om man vill få något som höjer prestationen på träningarna ? Ska helst öka orken å hjälpa till att bygga lite muskler eller iaf ta bort lite fett från mage osv :P Men vill inte ha nå olagligt hehe..

såg nåt på Svenskt Kosttillskott som hette CEE, men de kanske bara är nå skit.
http://www.svensktkosttillskott.se/catalog/product_info.php?cPath=63_111_123&products_id=156

Sen så har ju smartbar Stacker 2 XPLC som verkar vara nå liknande det jag söker. http://smartbar.nu/

Nån som vet om någon av dessa funkar, eller nå annat som kanske funkar bra ? Kom gärna med förslag!

Visste inte om jag skulle lägga denna i övriga droger eller doping, men vill inte kalla det för doping, så la den här Men om någon mod tycker den passar bättre på doping så får han/hon gärna flytta den, hellre de än att jag gör en till där.

Du lär ångra att du gjorde denna tråd!

men köp lite Stacker lr efedrin o koffeinpiller
Citera
2007-08-15, 21:41
Medlem
-Starchild-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Du lär ångra att du gjorde denna tråd!

Haha :P jasså ? vrf då ?
Citera
2007-08-15, 21:52
Medlem
piratkaptens avatar
Personligen har jag inga trevliga minnen från när jag käkade kreatin.

Allt som hände var att jag började dricka vatten som en kamel utan att kissa något. Jag kunde dricka litervis och gick därmed även upp kilo efter kilo med ren vätskta.
Det står ju dock att ditt preparat inte är vattenbindande, så då bör du väll (mer eller mindre) skonas från just dessa bieffekter.

Att prestationen förbättrades avsevärt kände jag faktiskt inte av.
Citera
2007-08-15, 22:13
Medlem
-Starchild-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Personligen har jag inga trevliga minnen från när jag käkade kreatin.

Allt som hände var att jag började dricka vatten som en kamel utan att kissa något. Jag kunde dricka litervis och gick därmed även upp kilo efter kilo med ren vätskta.
Det står ju dock att ditt preparat inte är vattenbindande, så då bör du väll (mer eller mindre) skonas från just dessa bieffekter.

Att prestationen förbättrades avsevärt kände jag faktiskt inte av.

Hmm, okej. Gå upp i vikt är de sista ja vill göra. Får se hur det blir då. Men skulle vara skönt att ha lite "hjälp" i träningen iaf :P
Citera
2007-08-16, 00:58
Medlem
Mam,ma scans köttbullar är helt ok-Bon appetit
Citera
2007-08-16, 01:24
Bannlyst
Du varkar va en förvirrad liten själ.. Gör en fett sugning eller köp sauna belt från tv shop.

Det finns inga lagliga preparat som bygger muskler men Efedrin kan ju va bra för orken å bli av med lite fett

OBS sauna belt var ett skämt
Citera
2007-08-16, 20:21
Medlem
Börja käka protein eller kreatin. Whey-80 kan rekomenderas om du ska käka protein.

Det proteinet gör är att det förhindrar kroppen att gå in i ett muskelnedbrytande, katabolt, tillstånd. När kroppen är i ett katabolt tillstånd sätter kroppens svältmekanismer igång.
Man kan uttrycka det så att kroppen ”äter” av musklerna för att få energi, samtidigt som kroppen lättare lägger på sig fett. Dessutom så är Whey-80 bra för fettförbrännig också. Du bygger muskler och bränner fett ^^

Du kan ju börja käka kreatin, det är ju en prestationshöjare som används av ishockey, fotboll, innebandy, friidrott, handboll, mm. Märkte skillnad efter jag börjat käka kreatin.

Förresten, vad tränar du för ngt? :P

Ett 4kg Whey-80 paket räcker för mig ca 2 månader och då käkar jag det 2ggr per dag, 6 gånger i veckan. Och en burk Creatine Citrus som jag änvänder räcker typ 2månader och sen ska man ha ett upperhåll på 5 veckor.

Och denna tråd passar nog bättre i "Träning, kost och kosttillskott" forumet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in