Hur lång tid tar det tills kroppen kan ta upp mer protein då? Blev lite fundersam, man kanske ska dela upp sin gainer och ta hälften precis precis efter gympasset och ett en kvart efter eller nått
Jag skulle dock uppskatta om du kunde rota fram en referens eller två till någon vetenskaplig studie. Att bara lita på "auktoriteter" hur rätt de må ha är tyvärr inte min melodi.
Jag tror att jag har funnit ett namn på den studie där mina & King Grub's tankar rotar sig, den heter "Janney NW. 1915 The metabolic relationship of the proteins to glucose. J Biol Chem. 20:321–347".
Tyvärr så var det det närmsta jag kunde komma studien, har sorgligt nog ingen länk så ni kan läsa själva
Jag tror att jag har funnit ett namn på den studie där mina & King Grub's tankar rotar sig, den heter "Janney NW. 1915 The metabolic relationship of the proteins to glucose. J Biol Chem. 20:321–347".
Tyvärr så var det det närmsta jag kunde komma studien, har sorgligt nog ingen länk så ni kan läsa själva
Tack för artikeln,
tyvärr så hittade jag ingenting i den som stöder din tes. Artikeln verkar inte handla om proteinupptag alls...
Kanske har jag missat något, kan du möjligen upplysa mig om vilken sida/sektion/bild du menar?