Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-13, 19:01
Medlem
Tjena
Har som sagt problem med aut.uppdateringar,när jag har installerat en uppdatering från microsoft så tar den hem samma uppdatering och vill att den ska installeras igen och igen..........
Va kan det vara för fel??

kör med XP pro......dock likadant problem med min andra dator som ha 2k

polk
Citera
2007-08-29, 09:53
Medlem
NoRegretss avatar
Använder denna tråd till min fråga ist för att fixa en ny som bara kommera att användas i 5 sec.
Återvinning är hårdrock!

Nu till frågan!
När jag hade en kopierad version av Win XP förut, så kunde man inte installera uppdateringar, utan Win verifierade versionen innan uppdateringen.

Men nu när jag har skaffat mig en ny så funderer jag på om någon har samma version och som har provat att uppdatera och att de funkar fint!?

Versionen jag använder är: [Windows XP SP2 PRO 2007 nwz DVD ED SWE V.7.05 build 16 SATA]
Citera
2007-08-29, 10:26
Medlem
vad jag kan utläsa från namnet på "din" XP så är det fortfarande en piratkopierad version så det lär nog inte funka rakt upp och ner.... testa
Citera
2007-08-29, 12:57
Medlem
NoRegretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnODEL
vad jag kan utläsa från namnet på "din" XP så är det fortfarande en piratkopierad version så det lär nog inte funka rakt upp och ner.... testa

Den jag har nu är absolut en kopieard version, men en del kopierade versioner Kan man uppdatera. Men uppdaterar man och de inte funkar, så har man ju felmeddelanden hela tiden sen där efter :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in