Citat:
Ursprungligen postat av Fillipekka
Ja han är seriös. Det skrämmande är att det kan ske.
Äh sånt snack är så jävla mycket svensk osäkerhet. Det har snackats om att det ska bli en stor börsnedgång i snart två år, i Maj förra året hade vi en nedgång men börsen hämtade sig rätt snabbt.
Ja, det kommer (såklart) att komma en nedgång men ingen vet riktigt när. Så som jag ser det så har alla som håller på att helgradera sig alltid har fel fler gånger än de har rätt, vilket gör att man inte ska lita så mycket på vad de säger.