2007-08-14, 03:28
Medlem
V-rocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det fattar han alldeles säkert. Grejen är att man får intrycket av att varenda jävel hade benfetish 1953. Beror det på att folk gillade olika saker på 50-talet? Trådstartarens fråga är högst befogad.

Precis, du har förstått precis vad jag är ute efter. Satt och velade lite mellan vilken avdelning jag skulle placera tråden, men satsade på spårk på grund av slang-teorin. Men nu verkar det ju luta mot att det är en kulturell frågeställning.
Citera
2007-08-14, 20:04
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Och faktum är att idealet dröjer sig kvar. Kvinnor med korta ben har fortfarande inte i offentligheten att göra, åtminstone inte i helbild.

Alla män gillar "högkluvna" kvinnor, det brukar kvinnor berätta för mig. När jag säger att det inte är min melodi så brukar de ruska på huvet och säga att jag bara gör mig till.

Allt detta för en jävla strumbyxa.

Citat:
Ursprungligen postat av V-rock
Precis, du har förstått precis vad jag är ute efter. Satt och velade lite mellan vilken avdelning jag skulle placera tråden, men satsade på spårk på grund av slang-teorin. Men nu verkar det ju luta mot att det är en kulturell frågeställning.
Citera
2007-08-14, 20:09
Medlem
Agent|Os avatar
Ett par grymma buggar, som det heter på stockholmska, är en nödvändighet för att Agent|O skall få lust att kuska köttdroska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in