Citat:
Ursprungligen postat av abram
Läs mina tidigare inlägg och se, knappt 1/10 av rekommendationerna är fel.
edit:
Bara att följa Volvo till 118.
Säkert? Sitter på lite volvo köpwurrar inköpta vid 120,8kr å de är inte värda så värst mycket nu :P lösenpris 130kr i oktober.
Är det då en bra idé att dubbla innehavet nu och gå med vinst ur skiten?
Edit: har inte riktigt lust å sälja dom, jag får ändå inte särskilt mycket...