2007-08-08, 17:43
Medlem
Maskinistens avatar
Dålig topic, Jag vet och ber om ursäkt. Jag stör mig lite på en grej och som frekvent flashbackanvändare där man kolla minst 75% av olika kategorier med trådar så skulle jag vilja ha en knapp där man lättare byter sida i trådarna. Det finns ju små knappar där man kan byta, t.ex : 1 2 3 4 osv.. däremot finns det en knapp som heter "sista" då man kommer till sista sidan, Jag tror att en knapp som heter "NÄSTA" skulle uppskattas, där man enkelt kan byta sida istället för att rikta in musen på dom där små knapparna för sid 1 2 3 4 osv osv. Något att arbeta på kanske? finns en sådan funktion redan?
Citera
2007-08-08, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maskinisten
Dålig topic, Jag vet och ber om ursäkt. Jag stör mig lite på en grej och som frekvent flashbackanvändare där man kolla minst 75% av olika kategorier med trådar så skulle jag vilja ha en knapp där man lättare byter sida i trådarna. Det finns ju små knappar där man kan byta, t.ex : 1 2 3 4 osv.. däremot finns det en knapp som heter "sista" då man kommer till sista sidan, Jag tror att en knapp som heter "NÄSTA" skulle uppskattas, där man enkelt kan byta sida istället för att rikta in musen på dom där små knapparna för sid 1 2 3 4 osv osv. Något att arbeta på kanske? finns en sådan funktion redan?
Ja, prova klicka på > < (nästa och föregående)
Citera
2007-08-08, 18:16
Medlem
Maskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Ja, prova klicka på > < (nästa och föregående)

Dom är forfarande för små (Nej, jag är inte synskadad). Vill ha en knapp i storleken som "sista"-knappen är.
Citera
2007-08-08, 19:03
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskinisten
Dom är forfarande för små (Nej, jag är inte synskadad). Vill ha en knapp i storleken som "sista"-knappen är.

Jag håller med. Det är ofta som jag trycker fel.

Hälsningar,
Yrkesskadad interaktionsdesigner

PS. Jag vill även ha mina Latmansbrödsmulor.
Citera
2007-08-08, 19:51
Medlem
cptbs avatar
jag skulle vilja att jag slapp skriva ner vad jag vill skriva, typ att när jag trycker på "Post a reply" så tar den det som ska bli skrivet ur min hjärna och bara automatiskt skriver det.

när du tillfälligt ska trycka på > eller < håll först in ctrl samtidigt som du scrollar ner så ska du se att den snart täcker hela din skärm
sen är det bara ctrl+0 (FF i alla fall)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in