2007-08-08, 10:35
Medlem
som topic säger, vad betyder detta gigantiska forum för er användare?
vilka människor skulle ni va om inte detta forum hade funnits, kan tänka mig att många skulle vara starka atleter istället för datanördar? eller är detta forum den tillflyktsort som hållt er borta för att bli galna!

Älskar detta forum och har gett mig mkt, tillexempel mkt fakta och man har fått ventilera mkt som måste komma ut!

va anser ni ?
2007-08-08, 11:22
Medlem
Garnaals avatar
Jag hade aldrig testat droger om det inte hade varit för Flashback.
Jag hade aldrig testat 2Moons Open Beta om det inte hade varit för Flashback.
Jag hade aldrig varit lika allmänbildad om det inte hade varit för Flashback
Jag hade aldrig haft så kontroversiella teorier om det inte hade varit för Flashback.
Jag hade inte förespråkat yttrandefriheten riktigt lika mycket om det inte hade varit för Flashback.
Jag hade haft en sämre inblick i andra människors liv om det inte hade varit för Flashback.
Jag hade aldrig sett LadyTieras bröst om det inte hade varit för Flashback.
Jag hade aldrig varit lika humoristisk av mig, jag hade inte heller haft samma typ av humor om det inte hade varit för Flashback.
Jag hade aldrig gjort mina föräldrar mer eller mindre irriterade på min humor när jag smutskastar mongoloider och annat om det inte hade varit för Flashback.

Tack FB!
2007-08-08, 11:25
Medlem
Jag hade aldrig känt till muskotnötens skrämmande biverkningar, om det inte hade varit för Flashback.
2007-08-08, 11:25
Bannlyst
Att jag reflexmässigt rensar formulärdata när jag stänger av datorn, samt att jag börjar få häng på vilka trådar som ska ligga var..

FB -> laidback

(ovan är vad en moderatorwannabe skulle skrivit, som en demonstration på att jag lärt mig vad en moderatorwannabe är..)
2007-08-08, 11:27
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Att jag reflexmässigt rensar formulärdata när jag stänger av datorn, samt att jag börjar få häng på vilka trådar som ska ligga var..

FB -> laidback
Moderatorwannabe!
2007-08-08, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Moderatorwannabe!
AARRGHH!! det var första gången jag blivit kallad det.. attans vad jag skäms nu..

Flashback; har fått mig att wannabea ordningsman, nu är det dags att trappa ner.. skyller på tillfällig sinnesförvirring..
2007-08-08, 11:32
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
AARRGHH!! det var första gången jag blivit kallad det.. attans vad jag skäms nu..

Flashback; har fått mig att wannabea ordningsman, nu är det dags att trappa ner.. skyller på tillfällig sinnesförvirring..

Tro inte att du kommer undan! Det här kommer att hänga efter dig i resten av ditt forumliv!
2007-08-08, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Tro inte att du kommer undan! Det här kommer att hänga efter dig i resten av ditt forumliv!
det känns som detta kan få allvarliga konsekvenser.. hoppas nu att denna tråden raderas eller åtminstone går i ppkrgn, snacka om att mina inlägg är ot i tråden, borde raderas men jag kan inte rpa mina egna inlägg.. mitt anseende på forumet kan få sig en törn nu..

(om jag raderar, kan ni ovan göra samma sak då? editera alltså, bara för att vara snälla..)
2007-08-08, 11:46
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
det känns som detta kan få allvarliga konsekvenser.. hoppas nu att denna tråden raderas eller åtminstone går i ppkrgn, snacka om att mina inlägg är ot i tråden, borde raderas men jag kan inte rpa mina egna inlägg.. mitt anseende på forumet kan få sig en törn nu..

(om jag raderar, kan ni ovan göra samma sak då? editera alltså, bara för att vara snälla..)

Snygg editering från din sida!

On topic: Flashback har skänkt mig otroligt många skratt genom årens lopp, samt en hel del kunskap och insikter jag aldrig annars hade fått ta del av. Dessutom skänkt mig en del tyskfällsgrävarlärjungar - och det går inte av för hackor det.
2007-08-08, 11:49
Medlem
nollans avatar
Jag har på FB lärt mig hur tjejer ställer sig i pikanta frågeställningar som i fall de "suger kuk om den varit i röven" och annat matnyttigt.

Till mitt stora förtret är jag rädd att detta är en laidbacktråd och flyttas dessa verkligen dit? Hur är det?
2007-08-08, 11:50
Medlem
Dennos avatar
Den sista utposten vad gäller allt som vanliga media och andra instanser inte vågar prata om.

Plus mycket skoj och skratt, men även gråt.
2007-08-08, 12:15
Medlem
jrosens avatar
Citat:
FB -> laidback

(ovan är vad en moderatorwannabe skulle skrivit, som en demonstration på att jag lärt mig vad en moderatorwannabe är..)
Du glömde en sak.. Vi får inte flytta till Laidback, då får man välja på hänglås eller papperskorg.

Jag valde hänglås, vad hade du valt?
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in