Citat:
Ursprungligen postat av 4168
Bumpar denna tråd men nåt jag tänkt på med NOI är ju att de tycker de vita är djävulen osv de är helt enkelt rasistiska mot de vita och nu vet jag att massa kända niggers varit och är med där och det jag undrar är vad sägs det i media om det? skulle tex någon känd vit öppet säga att han är med i KKK skulle det bli kaos i tidningarna.
Huvudsaken är att jag inte framstår som rasist eftersom jag är vitt så är det socialpolitiskt fel, sen om de har svårt att utrycka sig så kan jag leva med det eftersom jag vet bättre. Det är av samma hänsyn som man har för efterblivna människor, som man väljer att inte uttala sig när det är på det sättet.
Men om man har lite iq så förstår man att det endast är mer förolämpande än om man rakt ut skulle säga att de är efterblivna, så länge man inte säger något själv så är det endas de som förlöjligas, det är själva grund idén socialpolitiskt.
Det man inte tänker på då är dock att större andelen av folk är rätt så dumma och kan inte tänka själva. Sen har vi också det faktumet att de som är lite efter tror att det som sägs stämmer (eftersom ingen säger i mot) och då kan det ske en massa onödigheter.
Så om man ska utrycka sig för en större skara lär man tänka på att man talar med större andelen obegåvade människor, speciellt om det handlar om muslimer. Därför kan man lika gärna slå ner hammaren direkt, eftersom de inte förstår något annat än klarspråk. Att inte tala klarspråk är att leda dem längre in i vansinnet vilket är oansvarigt och onödigt.