Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Det har tydligen funnits bild/film med Lindas rådgivare där han vänslas med en hund.
Avhandlas i tråden Vem är "stjärnreportern" som säljer stjärt på sexklubbar?:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=377449&page=16
Reg.datum: Jun 2003
Ursprungligen postat av Skandalextra
Aftonbladets stjärnreporter Alexander Erwik har sexlekar med djur. Skandalextra väljer idag att visa bilder och en bizarr film som avslöjar journalisten med en hund.
Filmen och bilderna som Skandalextra kommit över visar hur Alexander Erwik ägnar sig åt en sexlek med en hund. Filmen och bilderna innehåller flera scener. Hunden juckar bland annat över Erwiks kropp och i en scen låter Erwik hunden slicka honom i stjärten. Längre ner kan du själv se den bizarra filmen och de avslöjande bilderna.
Alexander Erwiks har han under lång tid dokumenterat sitt intresse för hundar i sin kändisblogg på Sthlmsfinest.com. Många av Skandalextras tipsare har reagerat mycket starkt på vad som skrivs där och fram växer en bild som får tala för sig själv.
Erwik publicerar bland annat bilder på hundar i olika sammanhang och skriver om djurens könsorgan, deras könsdrift och hur han hamnat i situationer med hundar som varit sexuellt upphetsade. En av bilderna på bloggen föreställer en hund med erigerad penis.
- Den eregerade penisen ser helt klart äkta ut. Var hittar man såna bilder? Finns det en hemlig bildbank för sånt här? undrar Erwik på Sthlmsfinest 2007-01-05.
Ett annat inlägg där Erwik berör en hundpenis är publicerat 2006-11-17 på Sthlmsfinest blogg:
”Nina Zandnias lilla hund Rocky må se jättesöt ut, men tro mig när jag säger att det bor ett monster som vill ut i den hunden. Den högg nämligen efter mig hela tiden. När jag skulle lägga upp bilden ni ser till höger så upptäckte jag att man såg Rockys könsorgan. Även om det hade varit rätt åt honom att bli exponerad och förnedrad inför tusentals läsare så maskerade jag för säkerhets skull bort den lilla rosa saken...”
Under rubriken ”Mitt liv som hund”, publicerad på Sthlmsfinest 2006-09-25, fantiserar Erwik om att få barn med en hund:
”Jag har suttit här sen tidigt i morse och fick vid 10-tiden också sällskap av chefen -Maria
Roswall och hennes supersöta hund Texas. Eftersom jag slitit, som en hund, de senaste dagarna så är jag riktigt trött. Och när jag är riktigt trött så blir jag riktigt barnslig.Som när jag för fem minuter sen frågade Maria om Texas var könsmogen och hon tittade på mig som om jag var dum i huvudet och bad mig hålla mig långt borta från hennes hund. Med all rätt. Men jag kunde inte låta bli att skoja vidare om hur det skulle se ut om jag födde Texas valpar. Vi fick båda en bild i huvudet som säkerligen såg ut ungefär som på bilden bredvid”
Inlägget är illustrerat med en bild där Erwik har klippt in sitt eget ansikte på en hundkropp.
Alexander Erwik har vid flera tillfällen beskrivit hur han mött hundar i sexuella situationer. Så här skriver han i bloggen om ett annat möte med en av sina vänners hundar:
”Efter att vi insett att vi nog var för fulla för att mingla bland folk så drog vi hem till Nina där jag däckade på golvet. Efter knappt 4 timmars sömn vaknade jag av att hennes hund Rocko juckade loss med den lilla rosa framme, bara någon centimeter från mitt ansikte….”
I ett inlägg föreslår Erwik att Kanal 5 ska göra ett program som heter ”Jag är allergisk mot min pudels könshår”, och så sent som i söndags (2007-06-10) publicerade kändisreportern ytterligare en bild på Sthlmsfinest där han smeker en hund på sin semesterresa i Panama.
Alexander Erwik har valts till Mr Gay Sweden och medverkade i dokusåpan ”Baren” innan han i kvällspressen berättade hur han blivit beroende av kokain. Erwik, som jagas av kronofogden, har det senaste året arbetat för Aftonbladet på TV7 där han har gjort mingelreportage. Han är även kändisredaktör på krogbloggen Sthlmsfinest.
Från att sälja sex till gubbar till att antasta hundar... Skrämmande.